Sammenligning af produkter Vælg op til 3 produkter, som du ønsker at sammenligne
En familie i et køkken med hvidevarer fra Samsung

Prisvindende hvidevarer fra Samsung

Hvidevarer fremstillet af Samsung har ikke blot fået global anerkendelse som for eksempel værende bedst sælgende køleskabsmærke og produktdesign – de får også nordiske produktudmærkelser som bedst i test fra blandt andet Tænk, Råd och Rön, Smartson og Kuluttaja.
Råd & Rön

Råd & Rön

Råd & Rön er et svensk forbrugermagasin, der udgives af interesseorganisationen Sveriges Konsumenter. Magasinet blev tidligere udgivet af Konsumentinstitutet. Magasinet skriver om og undersøger varer og serviceydelser ud fra et forbrugerperspektiv.

Global

#1 global

Dataene er baseret på en kombination af 4 rapporter (Euromonitor, GFK, NPD og Traqline) der omfatter 51 lande, hvilket repræsenterer op til 95,7% af det globale salg af vaskemaskiner og køleskabe.

Smartson

Smartson

Smartson er en social marketingplatform til anbefalinger.

Tænk

Tænk

Forbrugerrådet Tænk er en uafhængig dansk forbrugerorganisation, som arbejder for at fremme et bæredygtigt og socialt ansvarligt forbrug og velfungerende markeder for at sikre forbrugerrettigheder og samtidig gøre forbrugerne til en magtfaktor på markedet.

Kuluttaja

Kuluttaja

Kuluttaja er et finsk forbrugermagasin. Magasinet har som formål at handle upartisk og kommercielt uafhængigt. Det offentliggør sammenlignelige test af produkter og serviceydelser på markedet. De fleste af testene udarbejdes i et internationalt samarbejde med medlemmer af den internationale forbrugerorganisation for forskning og testning ICRT (International Consumer Research and Testing Organization).

Kantar

Kantar

Kantar driver Worldpanel ComTech, der udarbejder dybdegående sporingsundersøgelse af købs- og forbrugstendenser af køle-/fryseskabe, ovne, opvaskemaskiner, vaskemaskiner og tørretumblere. Et longitudinalt panel med 50.000 husholdninger, som dækker EU5-markederne (Frankrig, Tyskland, Italien, Spanien og Storbritannien) overvåger købstendenser, loyalitet og skift over tid.

 iF

iF

iF-produktdesignprisen blev introduceret i 1954 og uddeles årligt af iF International Forum Design. Prisen, som omfatter mange forskellige fagområder, har mere end 5.500 tilmeldinger fra cirka 59 nationer hvert år.

Find inspiration i nogle af vores andre artikler: