Spring navigationen over

Sådan anmelder du en skade

Er dit produkt blevet stjålet eller beskadiget? Her får du information om, hvordan du anmelder en skade, når du er dækket af en forsikring gennem Elgiganten.

Mobilforsikring-banner
Illustration af kvittering

1. Find dit kvitteringsnummer

Kvitteringsnummer kan betegnes som Unikt ID, Kontantnota eller Fakturanummer på kvitteringen eller fakturaen.

Mobilforsikring: Telefon med IMEI-nummer på skærmen.
2. Find IMEI-numner

Sørg for at have din enhed og IMEI klar før kontakt. IMEI står for International Mobile Equipment Identitet. Tænk på det som din telefons fingeraftryk – det er et 15-cifret nummer, der er unikt for hver enhed.

Forsikringsanmedelse: Person logger ind på laptop
3. Login-portal

Beskriv skaden eller problemet med enheden i portalen og få din personlige løsningsmulighed.

Betal din selvrisiko, og inden for 24 timer vil du modtage en e-mail, der indeholder alle de oplysninger, du behøver for at få din enhed repareret. Er det ikke nemt?

Mobilforsikring: Telefon med Find min iPhone-indstillinger på skærmen
3. Sluk for sporing

Inden du går i gang, så glem ikke at slå Find min fra iPhone / Find min enhed (Android) eller lignende. Det kan du nemt gøre i dine indstillinger eller online. Fremgangmetode varierer fra mobil til mobil.

*Bemærk! Hvis dette ikke er slået fra, vil mobilen ikke kunne repareres, og du kan blive opkrævet et gebyr.

Mobilforsikring: Person, der arbejder i et callcenter, modtager et opkald
Har du brug hjælp?

Kontakt os på telefon:

Privatkunder (+45) 7080 7070
Erhverskunder (+45) 7070 2770