Opret erhvervskonto og få masser af fordele - klik her

Spring navigationen over
Mand der sidder på kontor og arbejder foran sin computer

Hvor lang tid bør det tage at reparere en pc?

Når virksomhedens elektroniske udstyr går ned, holdes hjulene i gang med en udvidet reklamationsret. Det handler om hurtigt at få udstyret tilbage, så produktiviteten kan holdes oppe.

Oversigt over udvidet reklamationsret:

  • Udvidet reklamationsret på produkterne.
  • Fleksibel aftaleperiode. Garantitid 1-5 år.
  • Garantispørgsmål og -reparationer håndteres på ét sted.
  • En reklamationsret, som dækker hele Norden.
En frustreret mand foran sin bærbare computer

Undgå afbrydelser

Elektronisk udstyr er en stor del af arbejdsdagen i de fleste små og mellemstore virksomheder. Alt fra kaffemaskinen til telefonerne. Når noget går i stykker, mærkes det tydeligt i arbejdsdagen, hvad enten det er en pc, der går ned, eller opvaskemaskinen, der strejker. Uforudsigelige problemer er frustrerende nok i sig selv, men ventetiden og uforudsigeligheden ved en reparation er værre. Skal du vente en dag, en uge eller en måned?

– Med Elgiganten behøver du heldigvis ikke at bekymre dig. Vi ved, hvor vigtige disse produkter er i arbejdsdagen, forklarer Emrah Diken. Han er erhvervssælger hos Elgiganten Erhverv i Glostrup.

Han fortæller, at Elgiganten har udviklet sin egen tjeneste: Udvidet reklamationsret, der sikrer, at du får fikset ødelagt udstyr på kortest mulig tid. 

Kundeservicemedarbejder med headset hjælper kunde telefonisk

Sådan fungerer det

Når produkter leveres til reparation, vil Elgigantens teknikere kontakte dig allerede næste arbejdsdag for at aftale et servicetidspunkt. De fleste reparationer gennemføres inden for 1-3 arbejdsdage.

– Hvis det tager længere tid at skaffe dele, eller hvis der er andre forhold, som er uden for vores kontrol, vil vi gå meget langt for at tilbyde et låneprodukt i servicetiden, siger Diken.

Logistikken er forenklet, og udstyret kan afhentes og leveres hos virksomheden. Vi holder også styr på kvitteringer og andet papirarbejde. I mellemtiden får kunden et link, hvor status på reparationen løbende opdateres, forsikrer Diken.

–Vi får god feedback på denne tjeneste, og de er særligt tilfredse med, hvor problemfrit reparationer håndteres, fortsætter sælgeren.

Købes som tillæg

Tjenesten købes som et tillæg, når du køber produkter til virksomheden, og aftalen er 100 % fleksibel, så garantiperioden kan aftales individuelt for de forskellige produktkategorier.

– Uanset hvilke produktmærker du har købt, vil alle garanti- og reparationsspørgsmål blive behandlet et enkelt sted: Hos os. Dermed er der mindre at forholde sig til, og processen går meget hurtigere.

Elcare udvidet reklamationsret

Læs mere