KundeserviceForsikring: Sådan anmelder du en skade

Forsikring til mobiltelefoner, laptops og tablets
Har du købt mobilforsikring eller forsikring for andre produkter efter 1. maj 2022, eller forsikring til tablet eller bærbar computer efter 1. november 2022? Anmeld skade eller tyveri ved at klikke på linket nedenfor.

Forsikring til andre produkter
Har du købt mobilforsikring eller forsikring til andre produkter før 1. maj 2022, eller forsikring til tablet eller laptop før 1. november 2022? Anmeld skade eller tyveri ved at klikke på linket nedenfor.



1. Find dit kvitteringsnummer
Kvitteringsnummer kan betegnes som Unikt ID, Kontantnota eller Fakturanummer på kvitteringen eller fakturaen.

2. Find IMEI-numner
Sørg for at have din enhed og IMEI klar før kontakt. IMEI står for International Mobile Equipment Identitet. Tænk på det som din telefons fingeraftryk – det er et 15-cifret nummer, der er unikt for hver enhed.

3. Login-portal
Beskriv skaden eller problemet med enheden i portalen og få din personlige løsningsmulighed.
Betal din selvrisiko, og inden for 24 timer vil du modtage en e-mail, der indeholder alle de oplysninger, du behøver for at få din enhed repareret. Er det ikke nemt?

3. Sluk for sporing
Inden du går i gang, så glem ikke at slå Find min fra iPhone / Find min enhed (Android) eller lignende. Det kan du nemt gøre i dine indstillinger eller online. Fremgangmetode varierer fra mobil til mobil.
*Bemærk! Hvis dette ikke er slået fra, vil mobilen ikke kunne repareres, og du kan blive opkrævet et gebyr.

Har du brug hjælp?
Kontakt os på telefon:
Privatkunder (+45) 7080 7070
Erhverskunder (+45) 7070 2770