
Sådan anmelder du en skade
Er dit produkt blevet stjålet eller beskadiget? Her får du information om, hvordan du anmelder en skade, når du er dækket af en forsikring gennem Elgiganten.

Produktforsikring
Købte du en forsikring til dit produkt eller en mobilforsikring før 1. maj 2022, og er dit produkt nu blevet enten stjålet eller beskadiget? Klik på linket herunder for at anmelde en skade.

Mobilforsikring
Købte du en mobilforsikring efter 1. maj 2022, og er dit produkt nu blevet enten stjålet eller beskadiget? Klik på linket herunder for at anmelde en skade.


1. Find dit kvitteringsnummer
Kvitteringsnummer kan betegnes som Unikt ID, Kontantnota eller Fakturanummer på kvitteringen eller fakturaen.

2. Find IMEI-numner
Sørg for at have din enhed og IMEI klar før kontakt. IMEI står for International Mobile Equipment Identitet. Tænk på det som din telefons fingeraftryk – det er et 15-cifret nummer, der er unikt for hver enhed.

3. Login-portal
Beskriv skaden eller problemet med enheden i portalen og få din personlige løsningsmulighed.
Betal din selvrisiko, og inden for 24 timer vil du modtage en e-mail, der indeholder alle de oplysninger, du behøver for at få din enhed repareret. Er det ikke nemt?

3. Sluk for sporing
Inden du går i gang, så glem ikke at slå Find min fra iPhone / Find min enhed (Android) eller lignende. Det kan du nemt gøre i dine indstillinger eller online. Fremgangmetode varierer fra mobil til mobil.
*Bemærk! Hvis dette ikke er slået fra, vil mobilen ikke kunne repareres, og du kan blive opkrævet et gebyr.

Har du brug hjælp?
Kontakt os på telefon:
Privatkunder (+45) 7080 7070
Erhverskunder (+45) 7070 2770