Spring navigationen over
Hvidt EPOQ Trend-køkken med hvid bordplade, sorte detaljer og hvidevarer i en åben køkkenløsning med spisebord og stole

Epoq reklamation – vi hjælper dig hurtigt videre

For at vi kan behandle din reklamation så hurtigt som muligt, er vi afhængige af korrekt dokumentation. Det er let, når bare du følger vejledningen herunder.

Sådan gør du:

For at gøre processen med at uploade billeder så let som muligt, anbefaler vi, at du anvender en mobiltelefon eller tablet.

1. Log ind på »Min side« med den samme mail, som købet er registreret på.
2. Find den korrekte kvittering og klik på »opret reklamation«.
3. Vælg det produkt, du har problemer med.
4. Følg vejledningen og dokumentér fejl eller skader på produktet.
5. Når du er færdig med at registrere din reklamation, modtager du en bekræftelse på mail, og vores kundecenter behandler din henvendelse.

Log ind

Hvis du ikke kan finde din kvittering på »Min side«, kan du kontakte kundeservice.

Vejledende eksempel

Når du har fundet din kvittering på »min side« og trykket på »opret reklamation«, skal du følge vejledningen i klagevejledningen for hurtig og nem registrering.