Kundeservice
På denne side kan du finde svar på stort set alle de spørgsmål, som du måtte have til os. Brug gerne vores ofte stillede spørgsmål side, eller en af de andre muligheder herunder. Vi er her for at hjælpe dig!

Reparation og brugerhjælp
Har du brug for hjælp med dit produkt, reparation eller reservedele? Her finder du også vej til registrering af transportskader.

Følg din ordre
Ønsker du en status på levering af din ordre? Vi hjælper dig med at spore din pakke.

Find nærmeste varehus
Til højre for søgefeltet i toppen af siden kan du finde den butik, der er nærmest dig.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
Finder du ikke det du leder efter? Tag et kig i vores ofte stillede spørgsmål, og se om du finder svaret der.

Kopi af kvittering
Har du mistet din købskvittering? Vi kan hjælpe dig med at få lavet en kopi.

Klik & Hent
Det har ikke været nemmere at handle på nettet, end med Klik & Hent. Find produkterne på nettet og hent dem straks i butikken.

Annoncegaranti
Har du fundet et kampagnetilbud, du er interesseret i? Vi tilbyder en annoncegaranti, så du får de produkter, du ønsker.

Betalingsalternativer
Vil du vide mere om vores tilgængelige finansierings- og betalingsmuligheder?

Erhvervskunde?
Køber du elektronik til en virksomhed eller institution? Få mere at vide om vores erhvervstilbud.

Kontakt os
Mangler du stadig svar på dine spørgsmål? Så send os en e-mail eller ring til os.

Anmeldelse af forsikringssager
Er dit produkt blevet stjålet eller beskadiget? Her får du information om, hvordan du anmelder en skade, når du er dækket af en forsikring gennem Elgiganten.
Vilkår og betingelser samt privatlivspolitik

Salgs- og leveringsbetingelser
Her finder du detaljerede oplysninger om vores salgs- og leveringsbetingelser - både for erhvervskunder og privatkunder.

GDPR - databeskyttelsespolitik
Vil du vide mere om, hvordan vi beskytter dine personlige oplysninger?

Whistleblowing i organisationen
Elgiganten A/S, er forpligtet til at handle med ærlighed og integritet.