
Velkommen til Elgiganten Marketplace!
Et stort sortiment er en essentiel del af enhver shoppingoplevelse. Derfor har vi besluttet at samarbejde med flere forskellige partnere, så de kan tilbyde deres produkter på vores side, i det vi kalder Elgiganten Marketplace.
Elgiganten Marketplace realiserer vores mål om at kunne tilbyde Nordens største udvalg af elektronik og teknologi, samt produkter, der løfter og komplementerer det produktsortiment, vi er bedst kendt for. Det betyder flere tusinde nye varer til vores kategorier; Hvidevarer, TV, Audio, PC, Mobil, Gaming, Hjem og Køkken. Vores partnere er nøje udvalgt for deres ekspertise indenfor de produkter de tilbyder, hvilket betyder, at vi kan tilbyde et meget bredere udvalg af produkter.
Alt for at skabe den bedste indkøbsoplevelse i hele Norden i den rigtige Elgiganten ånd!
Sådan fungerer det
Når du køber et produkt fra en af vores partnere, sker betalingen gennem Elgigantens sikrede check-out. Når partneren modtager din ordre, vil produktet blive sendt til den adresse, du har angivet ved bestillingen. Alle varerne sendes fra nordiske eller europæiske varehuse og er fortoldet. Der kommer ingen ekstra told på disse varer. Hvis du har bestilt produkter fra flere partnere, modtager du en levering fra hver partner. Har du spørgsmål til din ordre? Kontakt den ansvarlige partner via Min Side. Hvis du har andre spørgsmål, kan du altid kontakte Elgigantens kundeservice.
Betaling
Du kan betale med enten Visa/Dankort eller Mastercard, når du handler på Elgiganten Marketplace.
Vores partnere
En partner er en nordisk eller europæisk leverandør med eget lager, som sælger produkter via Elgiganten Marketplace. Vi udvælger vores partnere med omhu for at sikre, at deres kundeservice stemmer overens med Elgigantens krav, og at de produkter, de tilbyder, er godkendt til salg på vores marked. Alle partnere er naturligvis også forpligtet til at handle i overensstemmelse med købeloven og anden relevant lovgivning.
Vores mål er, at du altid skal være tilfreds med et køb hos Elgiganten, og Marketplace er selvfølgelig ingen undtagelse! Vi opfordrer dig til at give en bedømmelse af den partner, du har købt fra, efter at du har modtaget ordren. På den måde kan vi lære mere om din shoppingoplevelse.
Giv os en tilbagemelding!
Har du nogen forslag til Elgiganten Marketplace, eller er der ting, du mener, vi bør forbedre? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig, så vi kan forbedre din shoppingoplevelse.
Har du generelle spørgsmål vedrørerende Marketplace eller en bestemt ordre, venligst se FAQ herunder.

Kommende partner på Marketplace?
Er du interesseret i at tilbyde dit produkt igennem Nordens største online elektronikforhandler? Ansøg om at blive Marketplace Partner og få adgang til vores 18,9 millioner potentielle kunder.
Marketplace
Elgiganten har indgået samarbejde med en række partnere for at tilbyde dig et større udvalg af produkter end nogensinde før.
Vores partnere tilbyder deres produkter via voreshjemmeside - det er det, vi kalder Elgiganten Marketplace.
Vi håber, at det brede udvalg af produkter giver dig en endnu bedre shoppingoplevelse!
Hvis du køber et produkt fra en af vores partnere, udføres transaktionen gennem vores sikre kassesystem. Når partneren har modtaget din ordre, sendes produktet til den angivne leveringsadresse. Hvis du har bestilt produkter fra flere partnere, modtager du en levering fra hver partner.
Hvis du har spørgsmål til bestillingen eller ønsker at returnere en vare, kontakter du den for bestillingen ansvarlige partner. Information om den ansvarlige partner findes ved siden af varen på produktsiden, i kurven og på Min Side på elgiganten.dk. Her kan du også se leveringsstatus på din ordre og sende en besked til partneren.
Når du handler på Elgigantens Marketplace, kan du opleve, at dit kort bliver opkrævet flere gange. Dette er normalt, og du vil aldrig blive opkrævet mere end den samlede saldo for dit køb. Ved køb fra en Partner vil det kort, der blev brugt i transaktionen, blive debiteret, når Partneren afsender ordren.
Hvis du har købt produkter fra mere end én Partner på samme tid, sender hver Partner deres forsendelser separat, hvilket betyder, at du også bliver opkrævet flere gange - én gang pr. partner, du har handlet hos.
Hvis du har bestilt produkter fra både Elgiganten og en Partner på samme tid, vil dit kort også blive debiteret flere gange - én gang for dit Elgiganten-produkt, og én gang, når din Partner afsender din ordre.
Det samlede opkrævede beløb vil aldrig overstige det samlede beløb, der er angivet for din ordre.
Hvis du har spørgsmål til din ordre, bedes du kontakte partneren via beskedfunktionen på Min side. Partneren vil svare inden for to arbejdsdage. Når din partner har svaret, vil du modtage en e-mail til den adresse, du har oplyst ved bestilling af produktet.
Følg disse enkle trin for at kontakte en Partner for at få hjælp med spørgsmål om din ordre eller et produkt.
- Åbn din ordrehistorik på Min Side
- Find din ordre og klik på Kontakt Partner
- Skriv din besked
- Tryk på Send
Produkter købt på markedspladsen skal returneres til den Partner, produktet er købt hos. Marketplace-produkter kan ikke returneres i Elgigantens-butikker.
For at returnere eller bytte et produkt eller bede om en refusion, skal du kontakte den Partner, du købte produktet af, for at få hjælp. Partneren er ansvarlig for din ordre og hjælper dig med spørgsmål, udfordringer eller forespørgsler vedrørende dit køb.
For at returnere et produkt, bedes du udfylde returformularen sendt af Partneren og kontakte Partneren for at organisere returneringen.
Dit produkt skal altid være i fremragende stand, når du modtager det! Desværre går tingene ikke altid som planlagt. Hvis du modtager et produkt med defekter eller fejl, vil Partneren erstatte eller refundere dit køb, når det produkt, du er utilfreds med, er blevet returneret. Kontakt den Partner, du købte varen af, for at få hjælp.
Alle vores Partnere skal følger forbrugerrettighedslovene og tilbyder minimum 14 dages returret. Bemærk venligst, at hver partner har deres egne retningslinjer for returnering, og disse retningslinjer vil ikke være de samme som produkter købt hos Elgiganten.
Vi anbefaler, at du altid læser Partnerens retningslinjer for refusion, inden du foretager en bestilling. Du finder Partnerens retningslinjer ved at klikke på Partnerens logo øverst på produktdetaljesiden.
Nej, Elgigantens annoncegarantierne er ikke gyldige for produkter, der sælges af vores Partnere via Marketplace. Partnerne er selvstændige sælgere, som selv er ansvarlig for de priser og eventuelle rabatter, der præsenteres på vores sider.
Ja, produkter solgt af Partnere via Markedsplace er dækket af producenterns garanti. I nogle tilfælde kan visse Partnere også tilbyde ekstra garantier. Oplysninger om garantier er inkluderet i produktbeskrivelserne.
Ja, angiv venligst din ønskede leveringsadresse for ordren når du betaler for den.
Forsendelsesomkostninger afhænger af dit valgte forsendelsesalternativ og størrelsen på dine bestilte produkter. Når du tjekker prisen på produktet og lægger det i handlekurven, vil forsendelsesmulighederne for dette produkt blive vist. Du kan ændre forsendelsesmetoden, når du kommer til kassen.
Hvis du køber flere produkter fra en Partner, vil produkterne blive sendt i en eller flere forsendelser afhængigt af, hvad der er mest hensigtsmæssigt. Du vil kun blive opkrævet for eventuelle leveringsomkostninger én gang. Dette vises ved kassen.
Hvis du køber flere produkter fra forskellige Partnere, sender hver partner en separat forsendelse, og du betaler for levering af hver forsendelse.
Alle leverancer fra vores partnere er toldklareret. Det betyder, at der ikke kommer yderligere omkostninger efterfølgende.
Ja, i de fleste tilfælde. De fleste af vores Partnere sender dig et sporingslink til den forsendelsestjeneste, de bruger. Du modtager en e-mail med et link til sporingssiden, når Partneren har afsendt din ordre. Sporingsoplysninger vil også være tilgængelige i din ordrehistorik på Min side, når ordren er afsendt fra Partneren.
Hvis du ikke har modtaget et sporingslink, bedes du kontakte Partneren via Min side for at modtage en opdatering om placeringen af din forsendelse.
Når du har afgivet din ordre, sender Partneren dig en bekræftelse inden for 72 timer. Du vil også modtage en e-mail med et sporingslink, når din ordre er afsendt.
Hvis du har spørgsmål til din Marketplace-ordre, bedes du kontakte Partneren via Min side.
I nogle tilfælde kan Partneren blive nødt til at annullere din ordre. Dette kan ske, hvis produktordren er udsolgt. Skulle dette ske, vil du modtage en e-mail med besked om, at ordren er annulleret, og at betalingen tilbageføres til dit kort. Bemærk, at det kan tage op til syv hverdage, før tilbagebetalingen vises på dit kontoudtog.
Elgigantens 30-dages returret dækker ikke produkter købt hos en af vores Partnere. Partnere følger forbrugerrettighedernes love, men er ikke forpligtet til at følge Elgigantens udvidede returpolitik. Læs venligst Partnerens returpolitik, som du kan finde ved at klikke på Partnerens navn øverst på produktsiden.
Hvis varen du modtager ikke matcher beskrivelsen på produktsiden, bedes du kontakte partneren direkte. Partneren vil besvare din henvendelse inden for to hverdage. Hvis du ikke har hørt fra partneren efter to hverdage, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice for at få hjælp.
Hver Marketplace-Partner har deres egne retningslinjer for refusion og returnering. Vi anbefaler, at du tjekker Partnerens returpolitik omhyggeligt, før du bekræfter din ordre. Du kan finde returpolitikken ved at klikke på partnerens navn øverst på produktsiden.
Hvis du ønsker en tilbagebetaling eller ombytning af dit modtagne produkt, bedes du kontakte den Partner, du har købt produktet af. Hvis Partneren ikke har svaret på din forespørgsel inden for to hverdage, kan du kontakte Elgigantens kundeservice for at få hjælp.
Bemærk venligst, at produkter købt fra en partner via Marketplace ikke kan returneres i Elgigantens-butikker. Kontakt venligst Partneren direkte via Min side for returnering.
Kontakt venligst den Partner, du har bestilt fra via Min side på vores side for at få hjælp!
Det er altid Partnerens ansvar at løse dit problem på den bedst mulige måde. Alligevel går tingene ikke altid som planlagt! Hvis du er utilfreds med den måde, en Partner har løst dit problem på, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice. Når du kontakter os, bedes du have ordrenummeret og detaljer om problemet med Partneren klar, så vi kan undersøge sagen så hurtigt som muligt.
Hvis du ikke er tilfreds med løsningen Partneren foreslår, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice. Dette alternativ kan tage lidt længere tid, men vi vil forsøge at løse dit problem inden for syv hverdage.
Hvis du kontakter Elgigantens kundeservice, før du kontakter Partneren direkte, vil du blive bedt om at kontakte Partneren, før vi kan gå videre med sagen.
Når du har sendt en besked til en af vores Partnere via Min side, er Partneren forpligtet til at svare så hurtigt som muligt. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse på din besked fra Partneren inden for to hverdage, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice.
Hvis du kontakter Elgigantens kundeservice, før du kontakter Partneren direkte, vil du blive bedt om at kontakte Partneren først.
Giv os venligst besked, hvis dette sker! Du bør ikke modtage nogen e-mails eller beskeder, der ikke er relateret til din ordre fra Partneren.
Hvis du har grund til at tro, at du modtager uautoriserede e-mails fra en partner, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice, så vi kan undersøge sagen.
Hvis din ordre ikke når frem, eller mangler visse varer, bedes du kontakte Partneren direkte for at finde en løsning. Du kan nemt kontakte Partneren gennem Min Side.
Hvis du kontakter Partneren, fordi visse varer mangler, vil Partneren kunne informere dig om, hvorvidt den eller de manglende varer er blevet afsendt separat, eller om der er et problem med denne del af din ordre.
Partneren vil besvare din henvendelse inden for to hverdage. Hvis partneren ikke har svaret inden for to hverdage, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice. Dette alternativ kan tage lidt længere tid, men vi vil gøre vores bedste for at løse dit problem inden for syv hverdage.
Når din ordre er gennemført, vil du modtage en e-mail med mulighed for at give feedback på Partneren. Din indkøbsoplevelse er vigtig for os. Hvis du har lyst til at fortælle os om din oplevelse, sætter vi stor pris på hjælpen!