Kundeservice
Vis priser:
Elgigantens webshop for private forbrugere
    1. Om Elgiganten Erhverv
    2. Få en fast kontaktperson
    3. Bruttolønsordning hos Elgiganten Erhverv
    1920x320px-bruttolønsordning-2022

    Bruttolønsordning hos Elgiganten Erhverv

    En bruttolønsordning indebærer en lang række fordele for både arbejdsgiver og medarbejder. Ordningen gør de ønskede produkter langt billigere for medarbejderen. Derudover giver den arbejdsgiver flere fordele, ved blandt andet at give arbejdsgiveren et løft med glade medarbejdere og også bidrage til at tiltrække og fastholde dygtige medarbejdere.

    Vores løsning er nem og lige til, og tilmed er den omkostningsneutral for jeres virksomhed at benytte. Jeres medarbejdere bliver trukket i bruttolønnen for deres indkøb, før I som virksomhed skal betale.

    Læs mere om fordelene og mulighederne ved en bruttolønsordning for din virksomhed eller ansøg om bruttoløn i formularen længere nede.

    Fordele ved Bruttolønsordning hos Elgiganten Erhverv

    Rettidig leverance = Succes

    Med Nordens største lager indenfor de mest købte elektroniske medarbejderprodukter, er din medarbejdere helt sikker på rettidig levering af de af medarbejderen bestilte produkter, hvilket giver dig som arbejdsgiver succes med den medarbejdertilbudte løsning.

    Administrationsfri løsning

    En bruttolønsordning er kendt for at give arbejdsgiveren en del administration i håndteringen. Det har vi gjort op med, og det er meget lidt du som arbejdsgiver skal gøre. Men lidt er der selvfølgelig, som du kan se her:

    1. Informere jeres medarbejdere om tiltaget.
    2. Indlæse løntræksfil i lønsystemet
      • Løntræksfilen dannes med jeres egne lønartskoder og testes inden opstart, så vi med sikkerhed ved, at filen uden problemer kan indlæses i jeres lønsystem, filen dannes for alle 12 måneder og skal der for kun indlæses én gang.
    3. Anmelde medarbejderophør i HR-system
      • Til løsningen medfølger der gratis et HR / Access management system, hvor alt om jeres bruttolønsløsning findes. 

    Frikøb til privat eje

    Ved afslutningen af bruttoløsningens perioden – typisk 12 eller 24 måneder, skal medarbejderen jf. Skats regler have mulighed for at frikøbe de produkter, som de har benyttet via bruttolønsordningen, til privat eje. Denne del håndteres 100% fra vores side, helt uden om jer som arbejdsgiver. Det samme gælder, hvis en medarbejder forlader jobbet i en aktiv aftale, hvor Medarbejderen kan frit vælge om denne vil frikøbe til privat eje eller returnere.

    Minimal risiko

    Elgigantens løsning er med minimal risiko for både arbejdsgiveren og medarbejderen at benytte. Forlader en aktiv medarbejder sit job i løntræksperioden, træder vores system ind og har al kommunikation direkte med medarbejderen uden involvering af arbejdsgiver i forhold til medarbejderens indkøbte produkter.

    Sikkerhed – For virksomhed og medarbejder

    Vi har selvfølgelig også tænkt på sikkerheden i vores løsning.

    Der medfølger automatisk en All-Care løsning, der dækker uheld på medarbejderens købte hovedprodukter (f.eks. Mobiltelefon, computer, tablets) i aftale perioden, ved medarbejderens frikøb til privat eje medfølger der 24 måneders reklamationsret jf. købeloven.

    Elgigantens bruttolønsordning overholder selvfølgelig den gældende lovgivning, og vi siger hellere nej tak end at gå på kompromis. F.eks. kan du ikke købe et smartwatch som overstiger 50% af købesummen af hovedproduktet, i dette tilfælde mobiltelefonen.

    HR-System

    Vi giver dig som arbejdsgiver det helt rigtige værktøj, så du nemt kan danne dig et overblik over bruttolønsløsningen til dine medarbejdere. Vi har samlet alt omkring denne i ét system, hvor alt omkring jeres egen løsning findes. Løntræksfiler, tillæg til ansættelsesaftalen, medarbejderophør, hvad har medarbejderen købt, statistikker og meget mere.

    Bredt udvalg

    Elgiganten, er Danmarks største udbyder af elektronik, hvilket giver jer den fordel i levering og udbud. Men gennem vores samarbejdspartner får I mulighed for, at tilbyde en række andre produkter og services også som f.eks. massage, togkort, hjemmekontormøbler og meget andet. Det er dig som arbejdsgiver, der bestemmer hvilke produkter og kategorier, der skal være med i ordningen.

    Er det interessant for jeres virksomhed, så udfyld formularen og vi vender tilbage inden for 1-2 dage.

    Til toppen
    Klik & Hent
    Klik & Hent
    Annoncegaranti
    Annoncegaranti
    Prismatch
    Prismatch
    Op til 30 dages returret
    Op til 30 dages returret
    Kundeservice
    • Kundeservice
    • Varehuse / åbningstider
    • Elgigantens kundefordele
    • Services
    • Elgigantens databeskyttelsespolitik
    • Partner
    • Cookiepolitik
    Om Elgiganten
    • Om Elkjøp Nordic
    • Om Elgiganten
    • Bæredygtighed i Elgiganten
    • Samfundsansvar
    • Presseinformation
    • Karriere i Elgiganten
    • Fødevarestyrelsen smiley
    • Elgigantens Kundeklub
    • Om Elgiganten Erhverv
    • Whistleblowing i organisationen
    Inspiration
    • Ugens udvalgte
    • Elgigantens Magasin
    • Black Friday 2023
    • EA Sports FC 24
    Elgigantens webshop for private forbrugereElgigantens webshop for erhvervsdrivende

    ©2023 Elgiganten A/S | Arne Jacobsens Allé 16, 2. - 2300 København S. | CVR: 17237977 | Alle rettigheder forbeholdes | hello@elgiganten.dk | Vi tager forbehold for tryk- og korrekturfejl samt afgifts- og prisændringer. Vi gør i øvrigt opmærksom på at din bestilling ikke er bindende for Elgiganten, før Elgiganten har behandlet din ordre og sendt en bindende faktura.

    Salgs- og leveringsbetingelserKategorierBrands