a11y.skip.navigation
Kun i weekenden for klubmedlemmer - spar 25% på hvidevarer*
Kundeservice
Elgigantens webshop for private forbrugereElgigantens webshop for erhvervdrivende
Find varehuse / åbningstider

Mest populære kategorier - Elgiganten

Bærbar computerMobiltelefonVaskemaskineTVHjemmekontor

Main Categories follow

  • Computer & Kontor
    Computer & Kontor
  • Mobil, Tablet & Smartwatch
    Mobil, Tablet & Smartwatch
  • TV, Lyd & Smart Home
    TV, Lyd & Smart Home
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq køkken & bryggers
    Epoq køkken & bryggers
  • Hvidevarer
    Hvidevarer
  • Hjem, Rengøring & Køkkenudstyr
    Hjem, Rengøring & Køkkenudstyr
  • Personlig pleje, Skønhed & Velvære
    Personlig pleje, Skønhed & Velvære
  • Sport, Fritid & Hobby
    Sport, Fritid & Hobby
  • Services & tilbehør
    Services & tilbehør
  • Outlet
    Outlet
  • 800x444px-tilbudskategorier-aktuelle-tilbud
    Vores udvalgte
  • 750x444-mere-som-medlem-dk-v1
    Elgigantens Kundeklub
  1. Om Elgiganten Erhverv
  2. Få en fast kontaktperson
  3. Bruttolønsordning hos Elgiganten Erhverv
linkedin-sales-solutions-Be5aVKFv9ho-unsplash (1)

Bruttolønsordning hos Elgiganten Erhverv

En bruttolønsordning er en ordning hvor medarbejderen kan modtage en eller flere personalegoder fra arbejdsgiveren i form af telefon, bredbånd og udstyr til hjemmekontoret. Denne bruttolønsordning er skattefri og giver medarbejderne en mulighed for at købe fede produkter blandt et bredt sortiment. Virksomheden får glade medarbejdere uden økonomisk risiko og det er næsten administrationsfrit. Læs mere om fordelene ved en bruttolønsordning på siden her.

6 gode grunde til at komme i gang i dag

1. Løsningen er omkostningsneutral
Det betyder, at du som arbejdsgiver ikke sætter penge til. Medarbejderen trækkes i løn for de produkter og ydelser, der stilles til rådighed. Hvis ordningen er finansieret via leasing, trækkes medarbejdere altid i løn, inden leasingpartner skal betales.

2. Ingen økonomisk risiko
Hvis en medarbejder stopper før tid, tilbydes medarbejderen at købe udstyret frit, ellers træder medarbejderophørsforsikringen i kraft. Det er din sikring for, at de resterende ydelser bliver betalt, uden at det koster dig noget som arbejdsgiver. Derfor er løsningen med minimal økonomisk risiko.

3. Vi håndterer alt omkring leverandører
Alt omkring hardware sørger Elgiganten for at styre. Det betyder, at der kommer et forslag til sortiment, som I skal godkende. Du kan derfor sætte dig roligt tilbage og blot godkende, når du er tilfreds.

4. All Risk forsikring
Når det gælder hardware som telefoner, tablets og computere, så vil der fra tid til anden opstå skader som knækkede glas og andet. For at sikre at du og din IT afdeling ikke bliver overrendt med dette, kommer alt IT udstyr ALTID med en All Risk forsikring uden selvrisiko. Forsikringen dækker det meste lige fra skader til tyveri. Denne sikring bliver både din og dine medarbejderes bedste ven, når uheldet er ude.

5. Næsten ingen administration
Kan det nu være rigtigt? Ja, faktisk har vi automatiseret så mange processer, at du ikke skal gøre ret meget. Alt omkring bestilling af produkter, håndtering af leverandører, forsikringer med mere, det tager vi os af. Det eneste du stort set har at gøre er følgende:
- Godkende sortiment
- Levere stamdata på medarbejderne til portalen
- Åbne portalen til dine medarbejdere ved at sende mail ud
- Sørge for at meddele, når nogen fratræder, så afmelder vi de goder, de måtte have og sørger for alt det praktiske

6. Alt det lovmæssige
Vi er din sikring for, at den gældende lovgivning altid overholdes i forhold til, hvad der kan bestilles. Alt foregår gennem en online portal, som altid tager højde for, hvad der må tilbydes, og hvor der skal være begrænsninger. Du kan derfor være tryg ved, at skattelovgivningen bliver overholdt i portalen. Den nye persondata lovgivning har også skærpet kravene til, hvordan data må håndteres. Portalen overholder samtlige krav til GDPR som en af de eneste udbydere af personalegoder i Danmark. Det skyldes bl.a., at portalen er bygget specifikt efter de nye skærpede krav, så her kan du også være tryg ved vores løsning og være forsikret om, at du som arbejdsgiver overholder alt omkring dine medarbejderes personlige data.

bruce-mars-FWVMhUa_wbY-unsplash

Hvad er fordelene ved en bruttolønsordning?

Medarbejderfordele:

  • Giver de ansatte mulighed for at købe fede produkter med 40-60 procents besparelse.
  • Produkterne kan blive medarbejderens ejendom efter 12 måneder.
  • Bredt sortiment i kendte varemærker.
  • 12 eller 24 ens bruttotræk

Arbejdsgiverfordele:

  • Glade medarbejdere, lavere omsætningshastighed på ansatte.
  • Ingen økonomisk risiko.
  • Næsten administrationsfrit.
  • Store besparelser ved tilvalg af BOYD-løsning.

Hvorfor vælge en bruttolønsordning?

Langt de fleste virksomheder har et budget, der bruges på at udlevere firmatelefoner til deres ansatte. De udleveres typisk med en forventet levetid på 24-36 måneder, hvorefter de fornys. IT afdelingerne får næsten altid ansvaret for alt med reparationer, hvilket ofte resulterer i fordyrende reparationer og udskiftninger for ikke at tale om den tid, der bliver brugt herpå.

I kan nu vælge at tilbyde medarbejderne en arbejdstelefon som en bruttolønsordning – også kaldet BYOD. Det fungerer på den måde, at I som virksomhed stadig har et budget for telefoner, MEN I giver nu medarbejderen mulighed for at vælge en opgradering og dermed betale restancen via bruttolønnen.

Fordelene:

  • At du som arbejdsgiver kan nedsætte budgettet for telefoner og vælge et fast beløb som tilskud. Det tilskud skal typisk svare til prisen på en mindre dyr telefon, som kan udleveres, hvis en medarbejder ikke vil betale ekstra for en opgradering.
  • At der altid er tegnet All Risk forsikring på disse telefoner, hvilket betyder, at din IT afdeling nu aldrig mere skal håndtere fejl og skader. Det håndterer vi via forsikringen.
  • At du altid vil spare penge som arbejdsgiver på en sådan løsning.
  • Faste omkostninger.
  • Løsning kan køre løbende.

Lyder dette interessant? Så kontakt vores bruttolønsansvarlige medarbejder allerede i dag, og hør om mulighederne med en bruttolønsordning til dine medarbejdere:

Nanna Birkedal Jørgensen
Telefon: (+45) 2761 4131
E-mail: nanna.birkedal.jorgensen@giganten.dk

Klik & Hent
Klik & Hent
Annoncegaranti
Annoncegaranti
Prismatch
Prismatch
Op til 30 dages returret
Op til 30 dages returret
Kundeservice
  • Kundeservice
  • Varehuse / åbningstider
  • Elgigantens kundefordele
  • Services
  • Databeskyttelsespolitik
  • Marketplace
  • Cookiepolitik
Om Elgiganten
  • Om Elgiganten
  • Bæredygtighed i Elgiganten
  • Samfundsansvar
  • Presseinformation
  • Ledige stillinger
  • Fødevarestyrelsen smiley
  • Elgigantens Kundeklub
  • Om Elgiganten Erhverv
  • Whistleblowing i organisationen
Inspiration
  • Vores udvalgte
  • Black Friday
  • Elgigantens Magasin
Elgigantens webshop for private forbrugereElgigantens webshop for erhvervdrivende

©2022 Elgiganten A/S | Arne Jacobsens Allé 16, 2. - 2300 København S. | CVR: 17237977 | Alle rettigheder forbeholdes | hello@elgiganten.dk | Vi tager forbehold for tryk- og korrekturfejl samt afgifts- og prisændringer. Vi gør i øvrigt opmærksom på at din bestilling ikke er bindende for Elgiganten, før Elgiganten har behandlet din ordre og sendt en bindende faktura.

Salgs- og leveringsbetingelserKategorierBrands