
Det betaler sig at forsikre sine hvidevarer
Det er nemt at glemme, hvor stor en rolle vores hvidevarer har i hverdagen, og hvor meget det ødelægger vores daglige rutine, når vores hvidevarer stopper med at virke. Har du nogensinde haft en lækkende fryser, en vaskemaskine, der ikke starter, eller et revnet komfur? Med en forsikring til dine hvidevarer kan du beskytte dig mod fremtidige uforudsete problemer i hjemmet. Vi sørger for hurtig hjælp, hvis noget går galt, og vi reparerer eller erstatter dit produkt i dit hjem.
Du kan tilføje forsikring, når du køber et nyt produkt hos os, enten online eller i en af vores butikker.

Derfor bør du vælge en forsikring
Med vores forsikring sikrer du, at dit produkt bliver repareret eller erstattet, hvis uheldet skulle være ude. Du får ubegrænsede reparationer op til produktets købspris. Ingen selvrisiko eller afskrivninger på dit produkt, mens forsikringen er aktiv. Vi tilbyder også en enkelt, problemfri og hurtig proces fra det øjeblik, du indgiver en skadeanmeldelse, til dit produkt er repareret. Og hvis vi ikke kan reparere dit produkt, erstatter vi det med et teknisk tilsvarende produkt.

Dette indgår i forsikringen:
- Dækker tekniske fejl
- Skadesanmeldelse er hurtig, nem og online 24/7
- Ingen selvrisiko eller værdiforringelse af produktet
- Ubegrænset antal skadesanmeldelser
- Hjemmetekniker for reparation af hvidevarer uanset størrelse eller vægt
- Ved fejl på køleskab, fryser, vaskemaskine eller tørretumbler dækker vi madvarer eller tøj, som bliver ødelagt som følge af skaden på produktet (op til 2000 DKK)
- Dækker dele og tilbehør i originalemballagen

Typiske skader på hvidevarer
Når der sker ulykker med hvidevarer, er det betryggende at vide, at vi kan reparere dem eller erstatte dem med et nyt teknisk tilsvarende produkt. Nogle af de typiske skader der kan opstå er, huller i slanger, løse dele, fejl i kompressorer og pumper, beskadigede låse/dørhængsler, revner eller ødelagt glas på komfurer, beskadigede tætningslister/hylder og ødelagte håndtag af glas/plastik, samt fremmedlegemer i vaskemaskiner.

Produktforsikring vs. indboforsikring
Mange har en god dækning gennem deres indboforsikring, men har du overvejet, at selvrisikoen ofte er højere end reparationsomkostningerne, når det kommer til dine hvidevarer? Eller at traditionelle forsikringer ofte afskriver værdien af produktet over tid? Med vores forsikring betaler du ingen selvrisiko, og der er ingen værdiforringelse af produktet over tid, og du undgår potentielt også at miste din "kundestatus" hos dit forsikringsselskab.

Forlæng levetiden på dit produkt
Sammen med vores forsikringspartner, Tryg, lægger vi stor vægt på bæredygtighed. Med en produktforsikring og løbende vedligeholdelse kan du være med til at forlænge dit produkts levetid. Så udover at sikre dig mod uforudsete hændelser, vælger du også en løsning, der er positiv for miljøet. Vi vil altid forsøge at reparere dit produkt fremfor at udskifte det. Produkter påvirker miljøet gennem hele deres levetid, men omkring 80% af miljøpåvirkningen sker under produktionen. Ved at reparere og udskifte enkelte dele kan vi forlænge produktets levetid, hvilket har en positiv effekt på miljøet sammenlignet med at købe et nyt.
Hvis der opstår en fejl eller skade på dit produkt, vil vores prioritet altid være at forsøge at reparere det og give det nyt liv. Reparationsperioden kan i nogle tilfælde tage længere tid end blot at udskifte produktet. I de tilfælde beder vi om ekstra tålmodighed og forståelse. I andre tilfælde kan reparationer være umulige eller koste mere end produktets værdi. I disse tilfælde erstatter vi dit produkt med et teknisk tilsvarende nyt produkt.

Skal du anmelde en skade?
Hvis du har købt en forsikring sammen med dit produkt, og er produktet er blevet stjålet eller ødelagt, kan du oprette en forsikringssag ved at klikke på linket herunder:

Skal du anmelde en skade?
Hvis du har købt forsikring til dit produkt, og der er sket en ulykke, kan du oprette en skadeanmeldelse ved at klikke på linket herunder.