Bæredygtighed i ElgigantenElgiganten er ISO 9001-certificeret

Elgiganten er ISO 9001-certificeret
Elgiganten har erhvervskunder i alle segmenter. Fra små virksomheder, der værdsætter personlige møder og rådgivning i vores butikker eller online, til store virksomheder og instanser i den offentlige sektor, der stiller høje krav til kvalitative, skalerbare og robuste løsninger. Som en del af vores arbejde med at levere kvalitetsprodukter og services er Elgiganten blevet certificeret i henhold til ISO 9001 af DNV, som er et akkrediteret tredjepartscertificeringsorgan.

Hvad er et ISO 9001-certifikat?
Med en ISO 9001-certificering bliver vi udfordret til kontinuerligt at stræbe efter at skabe og opretholde kvalitative og effektive processer, hvor risikoen for fejl minimeres.
ISO 9001-certificeringen er en internationalt anerkendt standard for kvalitetsledelse. Det betyder, at vi har klare definitioner af, hvordan vores processer skal fungere, og vi overvåger og evaluerer dem løbende. Certificeringen bruges til at sikre virksomheders engagement i løbende forbedring, kundetilfredshed og konsekvent service.
For at en virksomhed kan kvalificere sig til certificering, skal virksomheden opfylde visse krav. Virksomheden skal have formuleret en kvalitetspolitik og etableret kvalitetsmål, der styrer aktiviteter, produkter og services. Målet med certificeringen er at forbedre virksomhedens kvalitetsarbejde konstant og samtidig lægge grundlaget for øget kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed samt gøre det muligt for virksomheden at opfylde kvalitetskrav fra kunder, leverandører og underleverandører. Det, der gør denne standard unik, er, at den kræver løbende forbedring af kvalitetsarbejdet, der udføres i virksomheden.