Læs vores FAQ om Klik&Hent, åbningstider, muligheder for reklamation og meget andet her
Læs vores FAQ om Klik&Hent, åbningstider, muligheder for reklamation og meget andet her.
Sammenligning af produkter Vælg op til 3 produkter, som du ønsker at sammenligne
Kontakt os

Kontakt os

FAQ - COVID 19 vigtig information

Når du handler på elgiganten.dk skal du blot indtaste de oplysninger, som du plejer, når du logger på. Når du betaler for dine varer online sker det via en to-faktor godkendelse enten med:

  1. NemID nøgleapp eller nøgleviser (ikke pap-kort)
  2. En personlig kode + en SMS-kode, som du modtager fra Nets, når du skal godkende din betaling med kort.

De nye EU krav påvirker desværre også nogle bankers kort, i MobilePay-appen. Hvis din MobilePay-betaling ikke kan gennemføres, prøv da med betalingskort i stedet.

Læs mere her


Ændret åbningstider for alle butikker:
Se alle åbningstider for varehusene her

Elgigantens kundecenter:
Klik her for at komme til kundeservice

LIVE SHOPPING - Find det rigtige produkt med videoshopping

Vi ønsker at gøre det så nemt og enkelt for dig at handle på elgiganten.dk - uanset hvor du befinder dig. Med Live Shopping har du mulighed for at få personlig vejledning i en videochat med en af vores medarbejdere. De kan besvare dine spørgsmål og vise dig de produkter, du er interesseret i. Læs mere om live shopping her

Returnering af varer kan ske fra d. 1. marts, 2021.

Julegaver kan returneres eller byttes fra d. 1. marts og frem til d. 31. marts 2021, ved fremvisning af original kvittering eller byttebon. Varen skal være i ubrudt emballage og/eller plomberet.

Hvis du ønsker at købe en vare, der kun forefindes på lager i en butik, skal varen afhentes i det pågældende varehus.

Vi kan desværre ikke tilbyde at sende varen fra et varehus.

Få hjælp af vores live-shoppere

Hvis du ønsker annullere en bestilling, så beder vi dig ringe til os på 7080 7070 eller benytte vores chatfunktion. Da vi oplever en 4-dobling af henvendelser i denne tid, har vi dermed en længere svartid på mail og kan derfor ikke garantere, at vi når at annullere din bestilling inden afsendelse.

Vores varehuse må igen tage i mod reklamationssager fra den 1. marts. Indlevering af reklamationssager kan derfor ske i vores varehuse fra den 1. marts.

Har du en hvidevare eller et fjernsyn, som er blevet godkendt til ombytning, så bedes du ringer til os på 70807070. Indlevering af reklamationssager.

Vi har fuld fokus på at passe på vores kunder og medarbejdere i denne situation. Hos Elgiganten følger vores medarbejdere sundhedsstyrelsens retningslinjer og vi holder tæt øje med udviklingen. Her kan du finde de vigtigste informationer, når du handler hos Elgiganten. Læs mere om COVID-19 her

Chat

Chat med os!

Vores chatbot står til rådighed 24/7 og kan sætte dig i forbindelse med en kundekonsulent, hvis det er nødvendigt og samtidig er inden for vores åbningstider.

Chat

Chat med os!

Vores chatbot står til rådighed 24/7 og kan sætte dig i forbindelse med en kundekonsulent mandag til fredag 10:00 - 22:00, hvis det er nødvendigt.

Elgiganten Kundeservice

Ring til os


(+45) 7080 7070 Hverdage: 10:00 - 17:00
Weekend: Lukket
Epoqs logo

Epoq Køkken


(+45) 7027 8761 Kundeservice:
Hverdage: 10:00 - 18:00
Weekend: Lukket
Elgiganten Erhverv

Elgiganten Erhverv


(+45) 7070 2770 Erhvervskundecenter
Hverdage: 10:00 - 16:00
Weekend: Lukket
Læs mere på vores erhvervsside
 Få mere at vide om falske e-mails og SMS'er

Falske e-mails og SMS'er

Elgigantens varemærke misbruges i spam/phishing-e-mails og SMS'er. Læs her, hvordan du genkender disse svindelmetoder

Læs mere om svindelforsøg

Tryghedsaftale

Har du en tryghedsaftale?

Har du en tryghedsaftale på dit produkt, og er der sket en skade?

Så kan du registre din skade her: www.tryghedsaftale.dk

Eller på telefon: (+45)7080 7007
Hverdage: 09:00 - 19:00
Lørdag: 10:00 - 15:00

Læs mere om tryghedsaftalen

Supportaftale og RemoteFix

Supportaftale og RemoteFix

Til dig som har købt Supportaftale eller RemoteFix til dit produkt eller har problemer med din computer. Husk at have din kvittering klar ved hånden som verificering.

Login ind her for at få fjernstyret din enhed
Læs mere om Supportaftale
Læs mere om RemoteFix

Før du bestiller

Se alle

Efter køb

Se alle

Generel information

Se alle