
Hvordan bliver man erhvervskunde hos Elgiganten Erhverv?
Elgiganten Erhverv er for alle typer virksomheder, store som små. Man behøver blot et CVR-nummer for at registrere virksomheden som erhvervskunde, og for at kunne benytte vores tilbud og tjenester. Lad os guide jer til, hvordan i registrerer virksomheden som erhvervskunde, samt hvordan man administrerer virksomhedskontoen.

1. Bliv erhvervskunde
Man behøver kun et CVR-nummer for at blive erhvervskunde hos Elgiganten. Følg linket nedenfor og start i dag.

2. Ansøg om betaling med faktura
Du kan selvfølgelig vælge faktura som betalingsmetode hos Elgiganten Erhverv;
Log ind, gå til din profil, klik på ''Anmod om faktura'' og ansøg.

3. Lad os holde dig opdateret
Tilmeld dig vores nyhedsbrev til erhvervskunder og hold dig opdateret gennem nyttige tips og råd, guider og selvfølgelig gode tilbud.

Sådan bliver du B2B-administrator
Når du har registreret din virksomhed, vil i være registreret som B2B-kunde. Som B2B-kunde har du adgang til kortbetaling, egen adressebog og købshistorik. Ønsker I kontrol over andre brugere registreret på virksomheden, overblik over virksomhedens ordrehistorik og administration af virksomhedens faktura- og leveringsadresser, så kræver det at man har B2B-administratorrollen. For at ansøge om B2B-administratorrollen skal du gøre følgende:
- Log ind og gå til din profil ved at klikke på din profil oppe i højre hjørne
- Tryk på fanen Profil og gå til punktet Rolle
- Klik på Anmod om administratorrettigheder og bemærk at du i samme step også kan ansøge om mulighed for fakturabetaling.
Kort herefter vil vores erhvervskundecenter kontakte dig for at verificere din nye B2B-administratorrolle.

Sådan anmoder du om fakturabetaling
Hvis du er blevet godkendt som Administrator, men endnu ikke for fakturabetaling, kan du ansøge sådan her:
- Log ind og gå til din profil ved at klikke på din profil oppe i højre hjørne
- Klik på Anmod om faktura
- Opret/opdatér nu din virksomheds faktura- og leveringsadresser i fanen Virksomhed. Her kan du vedligeholde disse informationer.
Vi bestræber os på at besvare indenfor 24 timer.
Vær opmærksom på at hvis der allerede er en godkendt administrator på virksomhedskontoen, er det ikke muligt at ansøge om fakturabetaling i samme step som administrator-rettigheder. Her skal du først godkendes som administrator og derefter ansøge om mulighed for fakturabetaling.

Rettigheder til de forskellige B2B-roller
B2B-kunde:
Mulighed for at bestille på kortbetaling, men har ikke rettigheder til at ændre virksomhedens informationer eller se købshistorik for andre end sig selv.
B2B-kunde godkendt til fakturabetaling:
Mulighed for at bestille på både kort- og fakturabetaling og mulighed for at se virksomhedens gemte faktura- og leveringsoplysninger. Har derudover adgang til eventuelle prisaftaler, som virksomheden har med Elgiganten A/S.
B2B-administrator:
Mulighed for at bestille på både kort- og fakturabetaling og mulighed for at se og ændre virksomhedens gemte faktura- og leveringsoplysninger, samt brugere registreret på virksomheden. Har derudover adgang til eventuelle prisaftaler, som virksomheden har med Elgiganten A/S

Har du nogle spørgsmål?

Elgiganten Erhverv
Elgiganten Erhverv leverer professionelle produkter og vores erhvervssælgere hjælper din virksomhed med den rette løsning. Se erhvervskundefordelene her.

Ingen IT-afdeling? Lad os hjælpe!
Når du driver en lille virksomhed, kan IT-problemer lægge alt ned. Elgiganten tilbyder at fungere som din IT-afdeling – med en række services kan vi sikre, at alting kører problemfrit.

Arbejd effektivt på hjemmekontoret
Opgrader hjemmekontoret med produkter, som sikrer den samme gode arbejdsgang hjemmefra, når der skal kommunikeres via møder, med kunder og kolleager m.m.