Hvis du har en business-konto, gælder dette afsnit ("Særlige vilkår for Business-konti") for din brug af Tjenesten.
En business-konto er sættes op af en business-konto-administrator (”administrator”), som vælger business-abonnementet og tilføjer medlemmer til kontoen og opretter en separat konto for hvert medlem. Administratoren identificerer medlemmerne af business-kontoen ved at angive hvert medlems mailadresse. Som administrator er du ansvarlig for betaling af business-kontoen til brug for alle medlemmer.
Administratoren opretholder kontrol over forvaltningen af alle medlemskonti og sikrer, at al brug af Tjenesten er i overensstemmelse med denne aftale og andre instruktioner fra Elgiganten Cloud . Det er administratorens ansvar at sikre, at lagerkapaciteten for medlemmer øges eller formindskes efter behov. Det er også virksomhedskontoadministratorens eneansvar at tilføje eller fjerne medlemmer efter behov.
Business-konti kan ikke optjene bonusopbevaring.
Administratoren kan ikke få adgang til data, der er gemt på et givent medlems konto, medmindre de deles med administratoren. Administratoren har adgang til at læse aktivitetslogfiler for business-kontoen, herunder medlemsaktivitet, og kan dermed læse fil- og mappenavne på uploadede filer og andre detaljer om kontoaktivitet.
Brugere kan kun få adgang til deres egne filer. Filer, der deles af brugeren, kan åbnes af andre personer. Brugeren kan få adgang til filer, der er delt med brugeren.
Abonnementet fornyes automatisk månedligt eller årligt, afhængigt af administratorens valg.
Administratoren kan til enhver tid opgradere (tilføje opbevarings- eller brugerlicenser) eller nedgradere (fjerne lagrings- eller brugerlicenser) eller ændre abonnementsperioden. Sådanne ændringer vil være gældende fra slutningen af den aktuelle abonnementsperiode. Administratoren kan til enhver tid opsige en business-konto. Når en konto opsiges, slettes alle gemte data med det samme.