Spring navigationen over
Kvinde kigger frustreret på hendes computerskærm

Tekniske problemer? Vi klarer alt fra A til Z!

Uanset om din lille virksomhed skal opgradere jeres eksisterende udstyr, eller der er problemer med det nuværende, så kan vi hjælpe.

Hos Elgiganten Erhverv stræber vi efter at gøre arbejdslivet hos små virksomhedskunder så enkelt som muligt. Derfor sælger vi ikke bare alle de produkter, du har brug for, til fantastiske priser. Vi tager os også af alt fra installation og konfiguration til support og opgraderinger – eller andre services.

Uanset om du har købt nyt udstyr eller har tekniske problemer med det eksisterende, er vores kompetente supportspecialister klar til at hjælpe dig videre.

Kvinde taler i telefon og laver noter på en notesblok

Vi guider dig til det bedste køb

Vores fagfolk kan guide dig, inden du køber, for at sikre dig, at du får de bedste produkter til dig og din virksomhed. Som forretningskunde kan du bestille direkte i vores webshop, hvis du ved, hvad du leder efter. Du kan også kontakte os via telefon eller e-mail for at få vejledning, eller du kan besøge en af ​​vores butikker og tale med vores produktspecialister.

Teknikker installerer computerskærm på et kontor

Vi installerer og monterer dine nye produkter

Uanset om du har købt monitors, en ny printer eller en ny projektor til mødelokalet, kan vi håndtere installationen og monteringen for dig. Vi ved, at installationen af projektorløsninger og -skærme kan være en smule bøvlet – men ikke for vores professionelle fagfolk. Vi klarer alt: Vi leverer produkterne, vi installerer og konfigurerer, og vi tager også gerne affaldet med os, når vi er færdige. Det betyder, at når vi er gået, er dine nye produkter lige til at gå til – vi tager os af besværet, så du slipper

Kundeservicemedarbejder med headset hjælper kunde telefonisk

Vi er der, når du oplever problemer

Alle hader, når IT-udstyret driller – dét kender vi alt til! Derfor har vi tekniske fagfolk klar, der kan hjælpe dig.

Uanset om problemet ligger i softwaren eller hardwaren, kan vi til enhver tid hjælpe dig gennem vores supportaftaler og RemoteFix. Hvis du oplever softwareproblemer, skal du blot ringe til os – vi kan løse problemerne eksternt fra vores lokaler.

Disse services kan købes til mange forskellige produkter, lige fra computere og printere til telefoner, projektorer og netværksudstyr. Nu kan du sige farvel til tekniske problemer - én gang for alle!

Kontakt os

Ønsker du at vide mere omkring, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed? Kontakt vores dedikerede B2B salgsteam for mere information. 
 

Kundeservice

Telefon: (+45) 70 70 27 70

Email: b2b@elgiganten.dk

Mandag - Fredag: 09:00 - 16:00