a11y.skip.navigation
Nye tilbud er afsløret til vores store sommerudsalg - se de skarpe priser her og køb fra tirsdag kl. 10!
Kundeservice
Elgigantens webshop for private forbrugereElgigantens webshop for erhvervsdrivende
    Ofte stillede spørgsmål om Marketplace levering og afhentning
  1. Partner
  2. Information til dig, der køber produkter fra Marketplace
  3. Ofte stillede spørgsmål om Marketplace levering og afhentning

Ofte stillede spørgsmål om Marketplace levering og afhentning

Kan jeg spore ordrer fra en Partner?

Ja, i de fleste tilfælde. De fleste af vores Partnere sender dig et sporingslink til den forsendelsestjeneste, de bruger. Du modtager en e-mail med et link til sporingssiden, når Partneren har afsendt din ordre. Sporingsoplysninger vil også være tilgængelige i din ordrehistorik på Min side, når ordren er afsendt fra Partneren.

Hvis du ikke har modtaget et sporingslink, bedes du kontakte Partneren via Min side for at modtage en opdatering om placeringen af ​​din forsendelse.

Hvordan kontakter jeg en Partner?

Følg disse enkle trin for at kontakte en Partner for at få hjælp med spørgsmål om din ordre eller et produkt.

  1. Åbn din ordrehistorik på Min Side
  2. Find din ordre og klik på Kontakt Partner
  3. Skriv din besked
  4. Tryk på Send
Hvor længe skal jeg vente på svar fra en Partner?

Når du har sendt en besked til en af ​​vores Partnere via Min side, er Partneren forpligtet til at svare så hurtigt som muligt. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse på din besked fra Partneren inden for to hverdage, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice.

Hvis du kontakter Elgigantens kundeservice, før du kontakter Partneren direkte, vil du blive bedt om at kontakte Partneren først.

Hvor er min forsendelse?

Når du har afgivet din ordre, sender Partneren dig en bekræftelse inden for 72 timer. Du vil også modtage en e-mail med et sporingslink, når din ordre er afsendt.

Hvis du har spørgsmål til din Marketplace-ordre, bedes du kontakte Partneren via Min side.

Hvem skal jeg kontakte, hvis min ordre er forsinket eller mangler?

Hvis din ordre ikke når frem, eller mangler visse varer, bedes du kontakte Partneren direkte for at finde en løsning. Du kan nemt kontakte Partneren gennem Min Side.

Hvis du kontakter Partneren, fordi visse varer mangler, vil Partneren kunne informere dig om, hvorvidt den eller de manglende varer er blevet afsendt separat, eller om der er et problem med denne del af din ordre.

Partneren vil besvare din henvendelse inden for to hverdage. Hvis partneren ikke har svaret inden for to hverdage, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice. Dette alternativ kan tage lidt længere tid, men vi vil gøre vores bedste for at løse dit problem inden for syv hverdage.

Til toppen
Klik & Hent
Klik & Hent
Annoncegaranti
Annoncegaranti
Prismatch
Prismatch
Op til 30 dages returret
Op til 30 dages returret
Kundeservice
  • Kundeservice
  • Varehuse / åbningstider
  • Elgigantens kundefordele
  • Services
  • Elgigantens databeskyttelsespolitik
  • Partner
  • Cookiepolitik
Om Elgiganten
  • Om Elkjøp Nordic
  • Om Elgiganten
  • Bæredygtighed i Elgiganten
  • Samfundsansvar
  • Presseinformation
  • Karriere i Elgiganten
  • Fødevarestyrelsen smiley
  • Elgigantens Kundeklub
  • Om Elgiganten Erhverv
  • Whistleblowing i organisationen
Inspiration
  • Ugens udvalgte
  • Elgigantens Magasin
Elgigantens webshop for private forbrugereElgigantens webshop for erhvervsdrivende

©2023 Elgiganten A/S | Arne Jacobsens Allé 16, 2. - 2300 København S. | CVR: 17237977 | Alle rettigheder forbeholdes | hello@elgiganten.dk | Vi tager forbehold for tryk- og korrekturfejl samt afgifts- og prisændringer. Vi gør i øvrigt opmærksom på at din bestilling ikke er bindende for Elgiganten, før Elgiganten har behandlet din ordre og sendt en bindende faktura.

Salgs- og leveringsbetingelser.KategorierBrands