Spring navigationen over

Zoomici DK

ZOOMICI leverer alle ordrer gratis. Vores kundeservice svarer hurtigt på alle dine forespørgsler. Vi tager hver enkelt af vores kunders tilfredshed til os for at sikre, at du får den bedste shoppingoplevelse. Vi håber, at du under dit næste køb vælger ZOOMICI, især som markedspladsens sælgernavn, fordi du sætter pris på vores tjenester. Tak fordi du købte fra ZOOMICI!

Returinformation

Modtagelse af produkter Køber skal kontrollere produkternes stand ved levering. I tilfælde af skade eller manglende produkt skal Køber tage præcise og detaljerede forbehold på følgesedlen og informere Sælger skriftligt (e-mail eller post) inden for 48 timer efter modtagelsen. Efter denne periode vil de leverede produkter blive anset for at være i overensstemmelse med kravene og fri for enhver åbenbar fejl. Tvistperioden efter levering er 30 dage fra modtagelsen angivet på transportørens sporing. Enhver tvist efter 30 dage vil ikke være tilladt. Derudover kan sælgeren i forbindelse med en tvist vedrørende manglende modtagelse af en pakke, der anses for modtaget, anmode om tvistdokumenter, som vil blive brugt i forbindelse med en transportørundersøgelse, hvilket på ingen måde forpligter til en systematisk tilbagebetaling. Enhver falsk erklæring er genstand for retslige skridt. Ret til at trække sig tilbage I overensstemmelse med gældende lovgivning, køber har en frist på 14 kalenderdage fra modtagelse af produkterne til at udøve sin fortrydelsesret uden at skulle begrunde sin beslutning. For at udøve denne ret skal Køber skriftligt (e-mail eller post) meddele Sælger sit ønske om at fortryde. Produkterne skal returneres i deres originale emballage, i perfekt stand, kun efter aftale med sælgeren, som vil oplyse adressen og metoderne for returnering. Returneringsomkostninger er Købers ansvar. Hygiejneprodukter, åbne forbrugsstoffer (printerpatroner, papirpakker, dyrefoder osv.) accepteres ikke. Tilbagebetale I tilfælde af fortrydelse eller returnering i overensstemmelse med bestemmelserne i disse GCS, forpligter Sælger sig til at tilbagebetale Køber inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​de returnerede produkter, forudsat at de er i en stand, der tillader deres videresalg. Tilbagebetaling vil ske med samme betalingsmiddel, som Køber brugte ved afgivelse af ordren, medmindre tilbagebetaling via markedspladsen ELKJOP er umulig. Betalingsbetingelserne i rater eller henstand skyldes udelukkende markedspladsen og vedrører ikke sælger. Garantier De produkter, der sælges af Sælger, nyder godt af den juridiske garanti for overensstemmelse og garantien mod skjulte defekter i overensstemmelse med gældende lovbestemmelser. Sælger forpligter sig til at erstatte eller reparere defekte produkter, forudsat at køber overholder betingelserne for gennemførelse af disse garantier. For effektivitetens skyld forbeholder sælgeren sig retten til i første omgang at henvise køberen til eftersalgsservicen for hans produkts mærke. Ansvar Sælgers ansvar kan ikke påtages i tilfælde af manglende eller dårlig udførelse af kontrakten på grund af købers skyld, i tilfælde af force majeure eller en uforudsigelig og uoverstigelig begivenhed hos en tredjepart i kontrakten. Fotografierne, der illustrerer produkterne, er ikke kontraktmæssige. Personlig data Sælger forpligter sig til at beskytte købers personoplysninger i overensstemmelse med gældende regler. De personoplysninger, der indsamles af Sælger, er nødvendige for behandling og levering af ordrer og kan meddeles til Sælgers partnere, der er involveret i udførelsen af ​​disse ordrer. Køber har ret til at få adgang til, ændre, berigtige og slette oplysninger om ham. Tvister Disse vilkår og betingelser er underlagt fransk lov, uden at dette berører de lovbestemmelser, der gælder for forbrugerbeskyttelse. I tilfælde af en tvist vil parterne bestræbe sig på at finde en mindelig løsning, inden de går ind i de kompetente domstole. Hvis en bestemmelse i disse GCS erklæres ugyldig eller uanvendelig, forbliver de øvrige bestemmelser i kraft. Kunde service For spørgsmål eller klager kan køber kontakte sælgers kundeservice via e-mail på support-clients@zoomici.com eller pr. post på følgende adresse: 26 rue Barthélémy de Laffemas 26000 Valence. Sælger forpligter sig til at besvare enhver klage inden for rimelig tid.

Zoomici DKGennemsnitlig vurderingDette produkt er blevet bedømt til 1 ud af 5 stjerner.1 3
Sorter efter
1–48 af 19300 produkter.