Spring navigationen over
Banner med teksten: "Er dit TV gået i sort?" Og en kvinde, som ligger på en sofa med en fjernbetjening i hånden

Det betaler sig at forsikre dit TV


Det er nemt at glemme, hvor stor en rolle dit TV spiller i hverdagen, og hvor frustrerende det kan være, når det ikke virker. Har du nogensinde oplevet, at dit TV er gået i sort, har pixel-fejl eller at skærmen er blevet ødelagt? Med en forsikring til dit TV er du dækket mod fremtidige uforudsete hændelser, der kan opstå. Vi sikrer, at du får hurtig hjælp, vi reparerer dit TV, og hvis det ikke er muligt, erstatter vi det med et teknisk tilsvarende nyt produkt.

Du kan tilføje forsikring, når du køber et nyt produkt hos os, enten online eller i en af vores butikker.

Kvinde der sidder i sin seng og spiser popkorn imens hun ser en film

Derfor bør du vælge en forsikring

Med vores forsikring sikrer du, at dit produkt bliver repareret eller erstattet, hvis uheldet skulle være ude. Du får ubegrænsede reparationer op til produktets købspris. Ingen selvrisiko eller afskrivninger på dit produkt, mens forsikringen er aktiv. Vi tilbyder også en enkelt, problemfri og hurtig proces fra det øjeblik, du indgiver en skadeanmeldelse, til dit produkt er repareret. Og hvis vi ikke kan reparere dit produkt, erstatter vi det med et teknisk tilsvarende produkt.

Forsikring af TV: En mand med en fjernbetjening i hånden sidder i en sofa

Dette indgår i forsikringen

  • Dækker pludselige, uforudsete hændelser som fald, stød og tekniske nedbrud 
  • Skadesanmeldelse er hurtig, nem og online 24/7 
  • Ingen selvrisiko eller værdiforringelse af produktet 
  • Dækker skader såsom burn-in og pixel-fejl 
  • Reparation af TV på hjemmeadresse
  • Ved totalskade vil vi erstatte med et teknisk tilsvarende produkt (op til den oprindelige købspris) 
  • Ubegrænset antal skadesanmeldelser 
  • Dækker dele og tilbehør i originalemballagen
Ophængning af TV foretages af to TV-installatører

Typiske skader

Når der sker ulykker og skader på dit TV og/eller tilbehør, er det betryggende at vide, at vi kan reparere det eller erstatte det med et nyt teknisk tilsvarende produkt. De typiske skader, der kan opstå på dit TV og tilbehør, er pixel-fejl og burn-in på skærmen, ødelagt skærm samt væskeskader på TV eller fjernbetjening.

Forsikring af TV: Et barn med hjelm på sidder foran TV

Produktforsikring vs. indboforsikring

Mange har en god dækning gennem deres indboforsikring, men har du overvejet, at selvrisikoen ofte er højere end reparationsomkostningerne, når det kommer til dit TV? Eller at traditionelle forsikringer ofte afskriver værdien af produktet over tid? Med vores forsikring betaler du ingen selvrisiko, og der er ingen værdiforringelse af produktet over tid, og du undgår potentielt også at miste din "kundestatus" hos dit forsikringsselskab.

Reparation af TV foretages af mand

Forlæng levetiden på dit produkt

Sammen med vores forsikringspartner, Tryg, lægger vi stor vægt på bæredygtighed. Med en produktforsikring og løbende vedligeholdelse kan du være med til at forlænge dit produkts levetid. Så udover at sikre dig mod uforudsete hændelser, vælger du også en løsning, der er positiv for miljøet. Vi vil altid forsøge at reparere dit produkt fremfor at udskifte det. Produkter påvirker miljøet gennem hele deres levetid, men omkring 80% af miljøpåvirkningen sker under produktionen. Ved at reparere og udskifte enkelte dele kan vi forlænge produktets levetid, hvilket har en positiv effekt på miljøet sammenlignet med at købe et nyt.

Hvis der opstår en fejl eller skade på dit produkt, vil vores prioritet altid være at forsøge at reparere det og give det nyt liv. Reparationsperioden kan i nogle tilfælde tage længere tid end blot at udskifte produktet. I sådanne tilfælde stiller vi et låneprodukt til rådighed, så du ikke skal undvære dit TV. I andre tilfælde kan reparationer være umulige eller koste mere end produktets værdi. I disse tilfælde erstatter vi dit produkt med et teknisk tilsvarende nyt produkt.

SquareTrade-logo

Skal du anmelde en skade?

Hvis du har købt en forsikring sammen med dit produkt, og er produktet er blevet stjålet eller ødelagt, kan du oprette en forsikringssag ved at klikke på linket herunder:

Anmeld skade
Tryg-logo

Skal du anmelde en skade?

Hvis du har købt forsikring til dit produkt, og der er sket en ulykke, kan du oprette en skadeanmeldelse ved at klikke på linket herunder.

Anmeld en skade