Supportaftale til mobiltelefon
Når du har købt en ny mobiltelefon, satser vi på, at du er ivrig efter at komme i gang med den. Med en supportaftale får du lige fra starten den mobiltelefon, du ønsker. Længere hen ad vejen får du ubegrænset support, hvis du har spørgsmål eller støder på problemer – du får simpelthen mere ud af din mobiltelefon.
Du kan købe en supportaftale separat, eller når du køber en ny mobiltelefon. I øjeblikket kan supportaftaler kun købes i butikken.
Få en nemmere start
Med en supportaftale hjælper vi dig, så du får lige præcis den mobiltelefon, du ønsker – lige fra starten. Vi kan udføre den indledende opsætning med dig, installere apps og opdateringer og hjælpe med at overføre data fra din gamle enhed.
De bedste dele af vores supportaftale:
Når mobiltelefonen er ny:
- Vi pakker ud, tjekker mobilen og sørger for at alt er som det skal være.
- Du sparer tid, da vi tager os af indledende konfiguration, opsætning og overførsler.
- Du får Elgiganten Cloud som vi sætter op for dig, så du altid har en backup af dine billeder.
- For at du kan surfe sikkert, sætter vi antivirus og VPN fra McAfee op for dig.
Længere på vejen:
- Du får mere ud af din mobiltelefon.
- Hjælp, når du har brug for det, enten i butikken, via telefonen eller fjernhjælp.
- Du undgår at blive frustreret, når du støder på problemer, du ikke forstår.
- Du får et lettere forhold til din mobil – tid sparet!
Hjælp når du har brug for det
Når du har en supportaftale, står vi altid til rådighed for at hjælpe dig, hvis du har problemer med din mobiltelefon. Du kan vælge om du vil besøge os i butikken eller ringe til os. Vi kan også hjælpe dig via fjernhjælp. Så opretter vi forbindelse til din enhed på en sikker måde for at finde problemet.