Vi holder åbent og passer på hinanden - se mere
Vi holder åbent og passer på hinanden - se mere
Sammenligning af produkter Vælg op til 3 produkter, som du ønsker at sammenligne

COVID-19 - Information i forbindelse med corona

Vi har fuldt fokus på at passe på vores kunder og medarbejdere i denne situation. Hos Elgiganten følger medarbejderne sundhedsstyrelsens retningslinjer og vi holder tæt øje med udviklingen. Her kan du finde de vigtigste informationer, når du handler hos Elgiganten.

Aktuelle tilbud og kampagner




FAQ - COVID 19 vigtig information

Når du handler på elgiganten.dk skal du blot indtaste de oplysninger, som du plejer, når du logger på. Når du betaler for dine varer online sker det via en to-faktor godkendelse enten med:

  1. NemID nøgleapp eller nøgleviser (ikke pap-kort)
  2. En personlig kode + en SMS-kode, som du modtager fra Nets, når du skal godkende din betaling med kort.

De nye EU krav påvirker desværre også nogle bankers kort, i MobilePay-appen. Hvis din MobilePay-betaling ikke kan gennemføres, prøv da med betalingskort i stedet.

Læs mere her

LIVE SHOPPING - Find det rigtige produkt med videoshopping

Vi ønsker at gøre det så nemt og enkelt for dig at handle på elgiganten.dk - uanset hvor du befinder dig. Med Live Shopping har du mulighed for at få personlig vejledning i en videochat med en af vores medarbejdere. De kan besvare dine spørgsmål og vise dig de produkter, du er interesseret i. Læs mere om live shopping her

Returnering af varer kan ske fra d. 1. marts, 2021.

Julegaver kan returneres eller byttes fra d. 1. marts og frem til d. 31. marts 2021, ved fremvisning af original kvittering eller byttebon. Varen skal være i ubrudt emballage og/eller plomberet.

Hvis du ønsker at købe en vare, der kun forefindes på lager i en butik, skal varen afhentes i det pågældende varehus.

Vi kan desværre ikke tilbyde at sende varen fra et varehus.

Få hjælp af vores live-shoppere

Hvis du ønsker annullere en bestilling, så beder vi dig ringe til os på 7080 7070 eller benytte vores chatfunktion. Da vi oplever en 4-dobling af henvendelser i denne tid, har vi dermed en længere svartid på mail og kan derfor ikke garantere, at vi når at annullere din bestilling inden afsendelse.

Vores varehuse må igen tage i mod reklamationssager fra den 1. marts. Indlevering af reklamationssager kan derfor ske i vores varehuse fra den 1. marts.

Har du en hvidevare eller et fjernsyn, som er blevet godkendt til ombytning, så bedes du ringer til os på 70807070. Indlevering af reklamationssager.

Vi har fuld fokus på at passe på vores kunder og medarbejdere i denne situation. Hos Elgiganten følger vores medarbejdere sundhedsstyrelsens retningslinjer og vi holder tæt øje med udviklingen. Her kan du finde de vigtigste informationer, når du handler hos Elgiganten. Læs mere om COVID-19 her

Kontaktløs betaling

I alle vores varehuse kan man benytte kontaktløs betaling, ligesom man kan gøre brug af Mobile Pay, Apple Pay eller Google Pay. Brug så vidt muligt kontaktløs betaling, så du undgår kontanter, når du betaler.


Se åbningstider for alle butikker:
Se alle åbningstider for varehusene her

Elgigantens kundecenter:
Klik her for at komme til kundeservice

Det er også muligt at benytte chat funktionen på elgiganten.dk nederst i højre hjørne