Sammenligning af produkter Vælg op til 3 produkter, som du ønsker at sammenligne

Transportskader

Hvis produktet mod forventning skulle være blevet skadet, når du modtager det, vil vi omkostningsfrit sørge for, at du får fejlen udbedret, eller at du får tilsendt et nyt produkt. Mulige løsninger kan også være at vi sender en reparatør, tilbyder prisreduktioner, eller at vi bytter varen. Ofte kan produktet bruges, indtil fejlen er rettet. Behold alt tilbehør og al emballage. Afhængig af skadens omfang, vil produktet blive ombyttet, eventuelt sendes der en reparatør hjem til dig for reparation.

Store varer leveret med hjemmelevering

Sådan gør du:

1. Åbn forsigtigt emballagen og inspicér indholdet nøje. Notér og tag eventuelt billeder af skaden, gælder også skader på emballage

2. Hvis muligt, fortæl det til chaufføren, der leverede produktet

3. Anmeld skaden så hurtigt som muligt.

Vi har behov for:

  • Et nærbillede, som tydeligt viser skaden på dit produkt samt et helhedsbillede af produktet
  • Beskrivelse af skaden
  • Kvitteringsnummer eller unikt ID, som du finder øverst til højre på din kvittering
  • Skriv også, hvis der var skader på emballagen

4. OBS – undgå at bruge det skadede produkt, hvis skaden er så omfattende, at den kan påvirke funktionen.

Gem alt tilbehør og emballage. Produktet kan blive udskiftet, repareret eller få et prisafslag afhængig af skadens omfang.


En grøn knap med teksten Registrer din skade her

Du vil derefter blive kontaktet af vores kundeservicecenter for videre behandling af sagen. Vi vil kontakte dig, så snart det er muligt.

Varer leveret pr. post

Sådan gør du:


1. Pak forsigtigt emballagen op og inspicer indholdet nøje. Noter og tag evt billeder af skaden

2. Kontakt Kundeservice for at fortælle om skaden og få tilsendt en returseddel

3. Når retursedlen er modtaget, returneres varen omkostningsfrit

Skadede varer skal altid returneres sammen med alt tilbehør og al emballage.

Fandt du ikke det, du ledte efter?