Snak med en af vores køkkenspecialister

Ofte stillede spørgsmål omkring Epoq
Det kan være en stor beslutning at opgradere til dit drømmekøkken eller skulle udskifte dit bryggers. I Elgiganten har vi forståelse for dine bekymringer. Og derfor har vi samlet en liste over de oftest stillede spørgsmål omkring Epoq, så du nemt og hurtigt kan finde svar på netop dine spørgsmål.
Find de oftest stillede spørgsmål her:
Gå til kontaktoplysninger til Epoq Kundeservice.
Gå til Epoq Reklamation for at finde dokumentationskrav.
Når du ønsker at booke en tegnetime, har du flere muligheder. Du kan booke en tegnetime online, eller du kan kontakte og booke via kundeservice og så kan du selvfølgelig også booke en tegnetime ved at besøge din lokale Elgiganten-butik.
Når du handler Epoq køkken i Elgiganten, så ønsker vi, at du har mulighed for at benytte dig af de bedste muligheder. Derfor har vi sammen med Santander Consumer Bank lavet et gennemskueligt køkkenlån, hvor du kan opdele betalingen på dit køkken i op til 120 måneder.
Få mere at vide om finansiering af nyt køkken og ansøgning om køkkenlån.
Har du forlagt plantegningerne, du modtog efter din tegnetime med vores køkkenspecialist, eller har du ikke modtaget dem, så kan du naturligvis kontakte os for hjælp.
Gå til kontaktoplysninger til Epoq Kundeservice
Vi tilbyder dækmaling her. Finder du ikke den, du leder efter, vi anbefaler, at du tager en køkkenlåge med til en farvehandler for at få farven scannet.
Vi leverer overalt i landet med undtagelse af øer uden en fastlandsforbindelse (vej/bro).
Få mere at vide om levering af køkken.
Din køkkenspecialist vil informere dig omkring leveringstidspunktet, når du bestiller din køkkenløsning. Ellers kan du kontakte kundeservice. Og du kan desuden spore din bestilling, så du kan følge med i dens leveringsstatus.
Der kan være mange grunde til, at du pludselig bliver forhindret på leveringstidspunktet. Derfor har du selvfølgelig også mulighed for at ændre dette. Du kan ændre leveringsdatoen ved at kontakte kundeservice. Vær opmærksom på, at dette skal gøres mindst en uge før leveringstidspunktet.
Der kan være mange årsager til, at leveringen ender med at finde sted senere end forventet. Vores køkkenspecialister gør deres bedste for at finde den hurtigste leveringsmulighed på den dato, der passer dig bedst. Ender det endelige leveringstidspunkt med ikke at matche den aftalte, tag da kontakt til din lokale køkkenspecialist.
Datoen og tidspunktet for levering er nøje planlagt for netop at undgå forsinkelser, men dette kan desværre stadig forekomme. I tilfælde af forsinkelser beder vi dig kontakte kundeservice. Husk, at du også kan spore din bestilling.
Det er ærgerligt at mødes i denne anledning. For at hjælpe dig bedst muligt har vi brug for nogle grundlæggende oplysninger. Der findes forskellige dokumentationskrav til forskellige reklamationer, når det gælder dit køkken fra Epoq. Vi har samlet de forskellige kategorier, så du let kan finde ud af, hvordan du skal gribe en reklamation an, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.
Gennemgå altid alle elementerne hurtigst muligt efter levering. Vi anbefaler, at du sorterer det leverede efter din købskvittering. Opdager du fejl eller mangler i det leverede, skal du tage kontakt til vores kundeservice. Du har 7 dage til at gøre os opmærksom på skader eller manglende dele. Har du også bestilt køkkenmontering via os, er det vigtigt, at du gør os opmærksom på manglende/beskadigede dele så hurtigt som muligt.
Ja, du kan godt vælge at montere dit nye Epoq-køkken selv. Vi hjælper gerne med at gøre din montering så let og simpel som muligt. Derfor har vi lavet en monteringshåndbog, som trin for trin guider dig.
Vi har desuden samlet en række tips og tricks til dig, der selv samler dit nye køkken.
Har du købt Epoqs Click-skabe, kan du samle uden brug af værktøj, lim eller skruer. Opdag, hvor let det er at samle køkken med Click!
Denne korte video illustrerer, hvordan skufferne kan afmonteres skinnerne. Derudover viser den også, hvordan du sætter skufferne tilbage på plads igen.
Har du selv monteret dit køkken, eller har du fået det monteret af en privat montør, kan vi desværre ikke hjælpe dig. Tag da selv kontakt til din montør. Har du fået monteret dit køkken gennem Elgiganten, kan du kontakte kundeservice, hvis du har noget at klage over.
Vi håber naturligvis ikke, at du oplever behovet for at foretage en reklamation. Men skulle det blive nødvendigt, så kan du blive opdateret omkring dens status ved at kontakte kundeservice.
Epoq giver dig 35 års garanti på køkkener og bryggers samt udvidet garanti på vandhaner, køkkenbelysning og stikkontakter. På den måde kan du være sikker på, at et Epoq-køkken og bryggers er af høj kvalitet.
Læs mere om vores garantier her Epoq-køkkenets funktionsgaranti.

Køkkentjenester: Vi hjælper dig med dit nye Epoq-køkken
At købe et nyt køkken eller bryggers kan hurtigt føles lidt overvældende. Resultatet er vigtigt, og det er derfor, vi er her for at hjælpe dig med alt fra planlægning og levering til garantier.