Spring navigationen over
Hvidt EPOQ Trend-køkken med hvid bordplade, sorte detaljer og hvidevarer i en åben køkkenløsning med spisebord og stole

Epoq reklamation – vi hjælper dig hurtigt videre

For at vi kan behandle din reklamation så hurtigt som muligt, er vi afhængige af korrekt dokumentation. Du kan vælge selv at registrere din reklamation på vores hjemmeside ved at følge den relevante vejledning nedenfor.

Sådan gør du:

  1. Find den kategori, der passer til dit produkt, i rullemenuen nedenfor, og åbn dokumentet. 
  2. Dokumenter fejlen/skaden på produktet i form af billeder eller videoer som angivet i dokumentet.
  3. Tryk på "Registrer reklamation" og udfyld felterne.
  4. Når reklamationen er indsendt, modtager du en bekræftelsesmail. Via linket i denne mail kan du uploade flere billeder og dokumenter, hvis det er nødvendigt.
Forskellige typer af reklamation

Udvidet produktgaranti

Alle produkter, du køber hos Elgiganten, er dækket af både garanti og reklamationsret. Garantierne kan variere fra produkt til produkt og have forskelligt indhold, men reklamationsretten er lovfæstet og gælder alle produkter.

Læs mere om udvidet produktgaranti her