Epoq reklamation – vi hjælper dig hurtigt videre
For at vi kan behandle din reklamation så hurtigt som muligt, er vi afhængige af korrekt dokumentation. Du kan vælge selv at registrere din reklamation på vores hjemmeside ved at følge den relevante vejledning nedenfor.
Sådan gør du:
- Find den kategori, der passer til dit produkt, i rullemenuen nedenfor, og åbn dokumentet.
- Dokumenter fejlen/skaden på produktet i form af billeder eller videoer som angivet i dokumentet.
- Tryk på "Registrer reklamation" og udfyld felterne.
- Når reklamationen er indsendt, modtager du en bekræftelsesmail. Via linket i denne mail kan du uploade flere billeder og dokumenter, hvis det er nødvendigt.
Udvidet produktgaranti
Alle produkter, du køber hos Elgiganten, er dækket af både garanti og reklamationsret. Garantierne kan variere fra produkt til produkt og have forskelligt indhold, men reklamationsretten er lovfæstet og gælder alle produkter.