- For hurtigst mulig hjælp, hav kvittering eller ordrenummer ved hånden
- Mange ordrer kan ændres ved at logge ind. Klik på fanen "Ordrehistorik" og find den ønskede ordre.
- Alternativt, kontakt vores kundeservice eller nærmeste butik for ændring af ordre
- Ordrer som skal sendes/leveres kan ændres eller annulleres frem til, at varen er sendt til plukning på vores lager.
- Ordrer som er omfattet af fortrydelsesret/returret og som ønskes returneret efter at varen er leveret;
- Ved produkter som kan sendes som postpakke anbefales det at udfylde og vedlægge dette returskema* i pakken.
Vær særligt opmærksom på at returadressen er hos vores partner Bring's transportcenter. Returforsendelser til denne adresse er derfor udelukkende til pakke-forsendelser med Bring. Pakker sendt med andre transportører (Postnord, GLS, DAO mv) modtages ikke. Alternativt kan produkterne returneres i alle vores butikker. - Produkter som ikke kan returneres som postpakke (f.eks store TV, hvidevarer, gaspatroner og andre produkter som qua deres vægt/størrelse/indhold ikke accepteres som postpakker). Udgifterne for returnering af disse produkter forventes at beløbe sig til DKK 499. Kontakt vores kundeservice eller nærmeste butik for at aftale afhentning.
- Ved produkter som kan sendes som postpakke anbefales det at udfylde og vedlægge dette returskema* i pakken.
Læs mere om Elgigantens mange kundefordele!
Husk, at du altid kan kontakte Kundeservice for hjælp og yderligere information.