Spring navigationen over

Returnering og ændring af ordre

Har du købt et produkt og overvejer du at ændre eller afbestille ordren? Find alt, hvad du behøver at vide for at ændre eller returnere en vare eller ordre.

  1. For hurtigst mulig hjælp, hav kvittering eller ordrenummer ved hånden
  2. Mange ordrer kan ændres ved at logge ind. Klik på fanen "Ordrehistorik" og find den ønskede ordre.  
  3. Alternativt, kontakt vores kundeservice eller nærmeste butik for ændring af ordre
  • Ordrer som skal sendes/leveres kan ændres eller annulleres frem til, at varen er sendt til plukning på vores lager. 
     
  • Ordrer som er omfattet af fortrydelsesret/returret og som ønskes returneret efter at varen er leveret;
    • Ved produkter som kan sendes som postpakke anbefales det at udfylde og vedlægge dette returskema* i pakken
      Vær særligt opmærksom på at returadressen er hos vores partner Bring's transportcenter. Returforsendelser til denne adresse er derfor udelukkende til pakke-forsendelser med Bring. Pakker sendt med andre transportører (Postnord, GLS, DAO mv) modtages ikke. Alternativt kan produkterne returneres i alle vores butikker.
    • Produkter som ikke kan returneres som postpakke (f.eks store TV, hvidevarer, gaspatroner og andre produkter som qua deres vægt/størrelse/indhold ikke accepteres som postpakker). Udgifterne for returnering af disse produkter forventes at beløbe sig til DKK 499. Kontakt vores kundeservice eller nærmeste butik for at aftale afhentning.

Læs mere om Elgigantens mange kundefordele!

Husk, at du altid kan kontakte Kundeservice for hjælp og yderligere information.