Ofte stillede spørgsmål
På denne side kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål, som vores kunder stiller os. Vi har opdelt de mest almindelige spørgsmål i fire kategorier, så du nemt og enkelt kan finde frem til netop det du søger svar på:
- Generelle spørgsmål og vilkår
- Ordre, pris og betaling,
- Levering, afhentning og returnering
- Service, support og forsikring.
Ofte stillede spørgsmål
Du kan finde vores åbningstider på to måder. Enten ved at trykke på "Find butik/åbningstider" i øverste højre hjørne af vores side, eller ved at trykke på følgende link og finde din lokale butik.
Når du køber online har du ifølge loven 14 dages fortrydelsesret. Du har altid ret til at pakke produktet ud og teste det på samme måde som du kan i en butik. Køber du i et af vores varehuse har du 30 dages returret. I løbet af den periode kan du uden problemer returnere varen og få pengene tilbage, såfremt varen er i samme stand som da købet blev fortaget. Bare husk kvitteringen! Der findes dog undtagelser: Mobiltelefoner, In-ear hovedtelefoner, hygiejneprodukter, Apple Watch, Apple iPad og produkter med abonnement, software samt spil og film, hvor emballagen er brudt. Derudover er der 30 dages returret på GPS såfremt emballagen er ubrudt, mens der er 6 dages returret hvis emballagen er brudt.
Det er både nemt og enkelt at oprette en erhvervskonto hos Elgiganten. Klik på "Log ind" oppe i højre hjørne af denne side, og derefter "Opret erhvervskonto". Herefter udfylder du bare de efterspurgte oplysninger.
Få mere at vide: Sådan bliver du erhvervskunde
Klik på "Log ind" oppe i højre hjørne af denne side, og herefter "Har du glemt din adgangskode?" og følg instrukserne.
Du kan komme kontakte os på 70702770 alle hverdage mellem 9 og 16 eller på mail b2b@giganten.dk. Du kan også tage kontakt til din lokale erhvervsrådgiver i vores Pro-centre i hhv. Glostrup og Skejby.
Du kontakter os på (+45) 7070 2770 eller b2b@elgiganten.dk, så hjælper vi dig med dine spørgsmål om fakturaer.
_________________
Generelle spørgsmål og vilkår:
Det er både nemt og enkelt at oprette en erhvervskonto hos Elgiganten. Klik på "Log ind" oppe i højre hjørne af denne side, og derefter "Opret erhvervskonto". Herefter udfylder du bare de efterspurgte oplysninger.
Få mere at vide: Sådan bliver du erhvervskunde
Klik på "Log ind" oppe i højre hjørne af denne side, og herefter "Har du glemt din adgangskode?" og følg instrukserne.
Når du køber online har du ifølge loven 14 dages fortrydelsesret. Du har altid ret til at pakke produktet ud og teste det på samme måde som du kan i en butik. Køber du i et af vores varehuse har du 30 dages returret. I løbet af den periode kan du uden problemer returnere varen og få pengene tilbage, såfremt varen er i samme stand som da købet blev fortaget. Bare husk kvitteringen! Der findes dog undtagelser: Mobiltelefoner, In-ear hovedtelefoner, hygiejneprodukter, Apple Watch, Apple iPad og produkter med abonnement, software samt spil og film, hvor emballagen er brudt. Derudover er der 30 dages returret på GPS såfremt emballagen er ubrudt, mens der er 6 dages returret hvis emballagen er brudt.
Det er altid den dato, du modtager varen der gælder i forhold til din garanti og reklamationsret.
For online tilbud gælder "først til mølle". Løber vi tør for varen i varehuset, vil vi bestille flere hjem eller tilbyde et lignende produkt til samme pris. Varer med "begrænset antal / kø tilbud" er undtaget herfra.
Lagerstatus som du ser online, opdateres hvert 15. minut og er derfor meget præcis! Det kan dog gå hurtigt, når mange kunder ønsker at købe det samme produkt på samme tid, så vi forbeholder os, at online lagerstatus kan være unøjagtig.
Hos os kan du være sikker på at få værdi for pengene og altid lave priser. Og fordi det er vigtigt for os, tilbyder vi prismatch i købsøjeblikket. Det betyder, at vi matcher prisen på samme vare (mærke og model) hos en af vores direkte konkurrenter i Danmark, som har varen på lager. Hvis du allerede har købt varen hos os inden for de seneste 30 dage, giver vi dig prisdifferencen tilbage. Læs vores vilkår for prismatch på vores kundefordel side her
Længst nede i nyhedsbrevet findes der et link, du skal trykke på. Du sendes herfra videre til en side, hvor du kan afmelde dig nyhedsbrevet. Derefter vil du ikke modtage flere nyhedsbreve. Modtager du alligevel flere nyhedsbreve, efter du har afmeldt dig, så tag kontakt til os og vi hjælper dig!
Du kan komme kontakte os på 70702770 alle hverdage mellem 9 og 16 eller på mail b2b@giganten.dk. Du kan også tage kontakt til din lokale erhvervsrådgiver i vores Pro-centre i hhv. Glostrup og Skejby.
_________________
Ordre, pris og faktura:
Du kan betale med et betalingskort (Visa Dankort, Mastercard m.m.) når du handler online hos os. Til erhvervskunder kan vi også tilbyde fakturabetaling, både hvor faktura sendes elektronisk (EAN) eller pr. mail. Dette kræver dog at du bliver godkendt til fakturabetaling. Du kan læse mere om hvordan du søger om fakturabetaling på vores "Hvordan bliver jeg erhvervskunde"-side her.
Når du køber online bliver pengene reserveret på dit kort med det samme, men hæves først når ordren sendes til dig fra vores lager.
Kort tid efter du har gennemført købet online, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. Når ordren er gennemført, sender vi selve kvitteringen til dig sammen med din ordre.
Faktura udstedes samme dag som varen(e) leveres på aftalte leveringsadresse. Af samme grund bedes I være opmærksom på, at en ordre kan deles op på flere faktura, såfremt enkelte produkter sendes separat eller leveres på andet tidspunkt end de resterende varer på ordren.
Ja! På elgiganten.dk kan du betale med gavekort. Læg de ønskede produkter i kurven, og brug indtastningsfeltet i højre side, for at registrere dit gavekort.
På selve produktsiden kan du se hvad leveringen koster under valgmuligheden "Levering". Når varen er lagt i "kurven" og du har trykket på "check-out", vil du få muligheden for at vælge mellem forskellige leveringsmetoder og se hvad disse koster.
Intet problem! Du kontakter os bare og så sørger vi for, at du får differencen retur. Husk at kontakte os mens den lavere pris gælder.
Som regel håndteres ordrerne så hurtigt som muligt og det kan derfor være bedre, at oprette en helt ny ordre, hvis du vil tilføje et produkt. Kontakt os gerne for justering af din ordre.
Hos Elgiganten Erhverv handler vi ud fra de regler udstedt af Skat: "Reglerne om omvendt betalingspligt af momsen på indenlandske leveringer af mobiltelefoner, integrerede kredsløbsanordninger, spillekonsoller, tablet-pc'ere og bærbare computere forudsætter, at der leveres til en afgiftspligtig person, samt at denne handler i egenskab af afgiftspligtig person.
Detailhandlens salg af mobiltelefoner, integrerede kredsløbsanordninger, spillekonsoller, tablet-pc'ere og bærbare computere er imidlertid helt undtaget fra reglerne om omvendt betalingspligt."
_________________
Levering, afhentning og returnering:
Nej, desværre ikke. Vi kan ikke ændre vores overordnede leveringstidspunkter. Der bookes et tidsinterval (f.eks 8-17 eller 18-20, som afhænger af dato for levering, område, hvilket produkt som skal leveres og hvilken service du vælger at tilkøbe til leveringen). Chaufføren vil dog ringe til dig inden for 30 minutter inden han/hun ankommer.
Du kommer ikke til at vente længere end nødvendigt. Produkterne der er på lager vil blive sendt i en separat forsendelse og du vil stadig kun betale for en forsendelse.
Ja, da der skal kvitteres for modtagelse. Det er dog også muligt at give en fuldmagt, som giver Elgiganten lov til at stille en varer uden der kvitteres for modtagelse. Ønskes at anvende en fuldmagt skal Elgiganten adviseres herom forud for leveringen (vær opmærksom på at ansvaret for produkterne overgår til kunden, når varen er leveret efter ansvisningerne på fuldmagten).
Er det vores fejl at monteringen ikke kunne udføres, vil vi få besked af montøren og herefter tage kontakt til dig og aftale en ny tid. Vi dækker selvfølgelig alle omkostningerne, hvis vi eller chaufføren er grunden til den manglende montering. Er noget i dit hjem eller arbejdsplads grunden til vi ikke kan montere, vil montøren fortælle dig hvad der skal ordnes, og når dette er i orden kan du kontakte os for aftale af ny tid. Her vil du selv skulle dække kørselsomkostninger.
Ja tak. Du kan annullere din ordre ved at logge ind og finde ordren på din ordrehistorik. Alternativt fjerner vi automatisk din reservation, hvis du ikke har afhentet den inden for 48 timer.
Vi tager kun det gamle produkt med for dig, hvis du har tilkøbt denne ydelse. Glemte du at bestille denne, da du bestilte dine produkter, så ring til os og vi fikser det for dig.
Vi holder øje med din leverance og kontakter dig, hvis der bliver nogle forsinkelser. Opstår der en forsinkelse, vil vi gøre alt for at få sendt produktet til dig så hurtigt som muligt, eller hvis det bliver nødvendigt, give dig muligheden for et alternativt produkt.
Vores chauffører kontakter dig inden for 30 minutter inden leveringen.
I udgangspunktet nej, men kontakt os gerne for ændring af din ordre.
Vil du have et nyt produkt, så fikser vi det. Der findes også en mulighed for at få kompensation hvis du beholder produktet. Da hver sag er unik, er det en god ide, at du tager billeder af skaden, gemmer emballagen og ringer til os, så hurtigt som muligt. Jo hurtigere du kontakter os jo bedre.
Det kan du desværre ikke selv, men ring til os og vi fikser det for dig.
Log ind på din side (i øverste højre hjørne), og find din ordrehistorik. Her kan du selv annullere (dele af) ordren, hvis den ikke er afsendt. Alternativt kan du kontakte os, så hjælper vi dig!
Ring til os. Så undersøger vi hvad der er sket og finder en løsning.
Du bliver desværre nødt til at betale for en ny levering. Kontakt os, så hjælper vi dig med at booke en ny leveringstid.
Alle detaljerne finder du i leveringsvilkårene, men generelt skal man sørge for, at der ikke er nogle forhindringer, der hvor produktet skal bæres hen til. Kan leveringen ikke fuldføres pga. forhindringer, får man ikke pengene tilbage for leveringen. Det er derfor vigtigt, at være forberedt til når chaufføren kommer.
Ja, det kan du sagtens inden for de 30 dages returret! Du tager bare produktet, sammen med alt tilbehør og emballagen med til dit nærmeste varehus. Glem ikke din kvittering!
Såfremt der er tale om et mangelsfuldt produkt, kan du returnere uden omkostninger. Kontakt Elgiganten for at få fremsendt returlabel, eller send kvittering for den udgift til porto, du har haft, så refunderer vi beløbet. Såfremt varen er intakt, og du alene ønsker at returnerer grundet fortrudt køb, afholder du selv udgiften for returnering.
Ja. Du kan indlevere til reparation eller returnere produktet i alle Elgigantens varehuse, uanset hvor du oprindeligt har købt produktet (gælder også webshop).
_________________
Garanti og service:
Kontakt enten os eller producentens support. Se vores side til reparation og brugerhjælp. Besøg dit nærmeste Elgiganten varehus eller ring til vores kundecenter, så hjælper vi dig.
Ja, på mange produkter er dette noget vi tilbyder. Hvis du har behov for et låneprodukt, gør vi hvad vi kan for at imødekomme dine ønsker. Det er ikke sikkert, at vi har præcis det samme produkt, men du vil altid få et låneprodukt, der kan klare de vigtigste behov. Det er nemmest, hvis du kontakter dit nærmeste varehus.
At man har en garanti og reklamationsfrist er ikke ensbetydende med, at man får lavet alle fejl omkostningsfrit. Vi sender altid produkterne til et autoriseret værksted for, at få en kvalificeret bedømmelse af skaden. Skyldes fejlen en selvforskyldt skade, er du ikke dækket af garanti og reklamationsretten, men vil i stedet få et prisoverslag til en reparation. Et tip er at tjekke din indboforsikring, da det kan være denne vil dække omkostningerne.
Der kan være forskel på reklamationsperioden alt efter hvilket produkt du køber og hvordan produktet bruges. Du kan læse mere om vores reklamationsret i vores salgs- og leveringsbetingelser side eller ved at kontakte vores kundecenter på telefon (+45) 7080 7070.
Reklamationsret er lovbestemt, mens garanti typisk ydes af producenten. Reklamationsretten betyder, at vi som forhandler har et ansvar overfor dig som forbruger. Viser det sig f.eks. at der er en fejl eller mangel på varen indenfor de første 2 år efter købsdatoen, skal vi som forhandler løse fejlen eller manglen. En Garanti er noget du får i tillæg til din reklamationsret og virker som et supplement til denne, men er ikke noget der tilbydes på alle produkter. En garanti kan f.eks. forlænge dine klagemuligheder udover de lovbestemte 2 år, eller kan dække i situationer der ikke er dækket af reklamationsretten.
Det afhænger af produkt og fejl. Vi holder dig opdateret løbende, og tilbyder dig et låneprodukt ved behov mens dit eget produkt repareres.
Nej - du bør henvende dig, hvor du i sin tid har købt produktet.
Det bedste er at kontakte producenten direkte, men kommer du forbi et af vores varehuse, vil vi selvfølgelig gøre, hvad vi kan for, at du får de dele du behøver. Se denne side for mulige reservedele.
Har vi registreret dit mobilnummer, får du løbende en sms med information om hvordan det går.
Det er ikke altid, at en brugsanvisning er på dansk, men den vil altid være tilgængelig på et nordisk sprog. Det hænder den ikke altid findes i papirform, men kan da altid findes online. Kontakt os gerne ved behov for hjælp.
Marketplace
Elgiganten har indgået samarbejde med en række partnere for at tilbyde dig et større udvalg af produkter end nogensinde før.
Vores partnere tilbyder deres produkter via voreshjemmeside - det er det, vi kalder Elgiganten Marketplace.
Vi håber, at det brede udvalg af produkter giver dig en endnu bedre shoppingoplevelse!
Hvis du køber et produkt fra en af vores partnere, udføres transaktionen gennem vores sikre kassesystem. Når partneren har modtaget din ordre, sendes produktet til den angivne leveringsadresse. Hvis du har bestilt produkter fra flere partnere, modtager du en levering fra hver partner.
Hvis du har spørgsmål til bestillingen eller ønsker at returnere en vare, kontakter du den for bestillingen ansvarlige partner. Information om den ansvarlige partner findes ved siden af varen på produktsiden, i kurven og på Min Side på elgiganten.dk. Her kan du også se leveringsstatus på din ordre og sende en besked til partneren.
Når du handler på Elgigantens Marketplace, kan du opleve, at dit kort bliver opkrævet flere gange. Dette er normalt, og du vil aldrig blive opkrævet mere end den samlede saldo for dit køb. Ved køb fra en Partner vil det kort, der blev brugt i transaktionen, blive debiteret, når Partneren afsender ordren.
Hvis du har købt produkter fra mere end én Partner på samme tid, sender hver Partner deres forsendelser separat, hvilket betyder, at du også bliver opkrævet flere gange - én gang pr. partner, du har handlet hos.
Hvis du har bestilt produkter fra både Elgiganten og en Partner på samme tid, vil dit kort også blive debiteret flere gange - én gang for dit Elgiganten-produkt, og én gang, når din Partner afsender din ordre.
Det samlede opkrævede beløb vil aldrig overstige det samlede beløb, der er angivet for din ordre.
Hvis du har spørgsmål til din ordre, bedes du kontakte partneren via beskedfunktionen på Min side. Partneren vil svare inden for to arbejdsdage. Når din partner har svaret, vil du modtage en e-mail til den adresse, du har oplyst ved bestilling af produktet.
Følg disse enkle trin for at kontakte en Partner for at få hjælp med spørgsmål om din ordre eller et produkt.
- Åbn din ordrehistorik på Min Side
- Find din ordre og klik på Kontakt Partner
- Skriv din besked
- Tryk på Send
Produkter købt på markedspladsen skal returneres til den Partner, produktet er købt hos. Marketplace-produkter kan ikke returneres i Elgigantens-butikker.
For at returnere eller bytte et produkt eller bede om en refusion, skal du kontakte den Partner, du købte produktet af, for at få hjælp. Partneren er ansvarlig for din ordre og hjælper dig med spørgsmål, udfordringer eller forespørgsler vedrørende dit køb.
For at returnere et produkt, bedes du udfylde returformularen sendt af Partneren og kontakte Partneren for at organisere returneringen.
Dit produkt skal altid være i fremragende stand, når du modtager det! Desværre går tingene ikke altid som planlagt. Hvis du modtager et produkt med defekter eller fejl, vil Partneren erstatte eller refundere dit køb, når det produkt, du er utilfreds med, er blevet returneret. Kontakt den Partner, du købte varen af, for at få hjælp.
Alle vores Partnere skal følger forbrugerrettighedslovene og tilbyder minimum 14 dages returret. Bemærk venligst, at hver partner har deres egne retningslinjer for returnering, og disse retningslinjer vil ikke være de samme som produkter købt hos Elgiganten.
Vi anbefaler, at du altid læser Partnerens retningslinjer for refusion, inden du foretager en bestilling. Du finder Partnerens retningslinjer ved at klikke på Partnerens logo øverst på produktdetaljesiden.
Nej, Elgigantens annoncegarantierne er ikke gyldige for produkter, der sælges af vores Partnere via Marketplace. Partnerne er selvstændige sælgere, som selv er ansvarlig for de priser og eventuelle rabatter, der præsenteres på vores sider.
Ja, produkter solgt af Partnere via Markedsplace er dækket af producenterns garanti. I nogle tilfælde kan visse Partnere også tilbyde ekstra garantier. Oplysninger om garantier er inkluderet i produktbeskrivelserne.
Ja, angiv venligst din ønskede leveringsadresse for ordren når du betaler for den.
Forsendelsesomkostninger afhænger af dit valgte forsendelsesalternativ og størrelsen på dine bestilte produkter. Når du tjekker prisen på produktet, vil det mest overkommelige forsendelsesalternativ for dette produkt blive vist. Du kan ændre forsendelsesmetoden under kassen.
Hvis du har købt flere produkter fra en enkelt Partner, sendes alle produkter i samme forsendelse, og du vil kun blive opkrævet for forsendelse én gang.
Hvis du har købt produkter fra flere Partnere, sender hver Partner en separat forsendelse, og du betaler for levering af hver forsendelse.
Ja, i de fleste tilfælde. De fleste af vores Partnere sender dig et sporingslink til den forsendelsestjeneste, de bruger. Du modtager en e-mail med et link til sporingssiden, når Partneren har afsendt din ordre. Sporingsoplysninger vil også være tilgængelige i din ordrehistorik på Min side, når ordren er afsendt fra Partneren.
Hvis du ikke har modtaget et sporingslink, bedes du kontakte Partneren via Min side for at modtage en opdatering om placeringen af din forsendelse.
Når du har afgivet din ordre, sender Partneren dig en bekræftelse inden for 72 timer. Du vil også modtage en e-mail med et sporingslink, når din ordre er afsendt.
Hvis du har spørgsmål til din Marketplace-ordre, bedes du kontakte Partneren via Min side.
I nogle tilfælde kan Partneren blive nødt til at annullere din ordre. Dette kan ske, hvis produktordren er udsolgt. Skulle dette ske, vil du modtage en e-mail med besked om, at ordren er annulleret, og at betalingen tilbageføres til dit kort. Bemærk, at det kan tage op til syv hverdage, før tilbagebetalingen vises på dit kontoudtog.
Elgigantens 30-dages returret dækker ikke produkter købt hos en af vores Partnere. Partnere følger forbrugerrettighedernes love, men er ikke forpligtet til at følge Elgigantens udvidede returpolitik. Læs venligst Partnerens returpolitik, som du kan finde ved at klikke på Partnerens navn øverst på produktsiden.
Hvis varen du modtager ikke matcher beskrivelsen på produktsiden, bedes du kontakte partneren direkte. Partneren vil besvare din henvendelse inden for to hverdage. Hvis du ikke har hørt fra partneren efter to hverdage, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice for at få hjælp.
Hver Marketplace-Partner har deres egne retningslinjer for refusion og returnering. Vi anbefaler, at du tjekker Partnerens returpolitik omhyggeligt, før du bekræfter din ordre. Du kan finde returpolitikken ved at klikke på partnerens navn øverst på produktsiden.
Hvis du ønsker en tilbagebetaling eller ombytning af dit modtagne produkt, bedes du kontakte den Partner, du har købt produktet af. Hvis Partneren ikke har svaret på din forespørgsel inden for to hverdage, kan du kontakte Elgigantens kundeservice for at få hjælp.
Bemærk venligst, at produkter købt fra en partner via Marketplace ikke kan returneres i Elgigantens-butikker. Kontakt venligst Partneren direkte via Min side for returnering.
Kontakt venligst den Partner, du har bestilt fra via Min side på vores side for at få hjælp!
Det er altid Partnerens ansvar at løse dit problem på den bedst mulige måde. Alligevel går tingene ikke altid som planlagt! Hvis du er utilfreds med den måde, en Partner har løst dit problem på, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice. Når du kontakter os, bedes du have ordrenummeret og detaljer om problemet med Partneren klar, så vi kan undersøge sagen så hurtigt som muligt.
Hvis du ikke er tilfreds med løsningen Partneren foreslår, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice. Dette alternativ kan tage lidt længere tid, men vi vil forsøge at løse dit problem inden for syv hverdage.
Hvis du kontakter Elgigantens kundeservice, før du kontakter Partneren direkte, vil du blive bedt om at kontakte Partneren, før vi kan gå videre med sagen.
Når du har sendt en besked til en af vores Partnere via Min side, er Partneren forpligtet til at svare så hurtigt som muligt. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse på din besked fra Partneren inden for to hverdage, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice.
Hvis du kontakter Elgigantens kundeservice, før du kontakter Partneren direkte, vil du blive bedt om at kontakte Partneren først.
Giv os venligst besked, hvis dette sker! Du bør ikke modtage nogen e-mails eller beskeder, der ikke er relateret til din ordre fra Partneren.
Hvis du har grund til at tro, at du modtager uautoriserede e-mails fra en partner, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice, så vi kan undersøge sagen.
Hvis din ordre ikke når frem, eller mangler visse varer, bedes du kontakte Partneren direkte for at finde en løsning. Du kan nemt kontakte Partneren gennem Min Side.
Hvis du kontakter Partneren, fordi visse varer mangler, vil Partneren kunne informere dig om, hvorvidt den eller de manglende varer er blevet afsendt separat, eller om der er et problem med denne del af din ordre.
Partneren vil besvare din henvendelse inden for to hverdage. Hvis partneren ikke har svaret inden for to hverdage, bedes du kontakte Elgigantens kundeservice. Dette alternativ kan tage lidt længere tid, men vi vil gøre vores bedste for at løse dit problem inden for syv hverdage.
Når din ordre er gennemført, vil du modtage en e-mail med mulighed for at give feedback på Partneren. Din indkøbsoplevelse er vigtig for os. Hvis du har lyst til at fortælle os om din oplevelse, sætter vi stor pris på hjælpen!
Spørgsmål om Elgigantens kundeklub
Medlemskab i Elkjøps kundeklub giver ret til rabatter på visse medlemsprodukter, spændende tilbud samt tips og råd. Du vil også modtage invitationer til temaaftener og kundearrangementer samt tidlig adgang til visse tilbud.
Kundeklubben er tilgængelig for private over 15 år, og medlemskabet er gratis.
Tilbuddene i kundeklubben varierer og opdateres hver måned. Tilbud og fordele tager udgangspunkt i medlemmernes ønsker, sæson, og hvilke aftaler vi kan forhandle for klubben.
Vi opdaterer vores medlemsfordele hver måned, og alle medlemmer modtager automatisk en mail den første dag i måneden, hvor vi præsenterer de nye tilbud. Du får også information om nye produkter, invitationer til fysiske og streamede arrangementer samt tips fra vores specialister.
Nej, der er intet krav om at købe produkter eller tjenester for at være medlem.
Du kan melde dig ind i Elgigantens kundeklub ved at logge ind eller oprette en ny konto på vores hjemmeside, og sætte kryds ved at du ønsker at blive medlem, eller ved at besøge et af vores varehuse. Fordi vi skal bekræfte din identitet, når du melder dig ind i kundeklubben, kan vi desværre ikke registrere dit medlemskab ved at ringe til kundeservice.
Det er nemt at afmelde kundeklubben. Log ind på vores hjemmeside og gå til Min side. Klik på knappen "Afmeld kundeklubben". Du kan også besøge et af vores varehuse for at forlade klubben. Det kan tage op til tre dage at opdatere alle vores systemer med din medlemsstatus.
Medlemskabet varer indtil du vælger at forlade Elgigantens kundeklub. Der er ingen minimumskrav til medlemsskabets længde.
Nej, der er ingen bindingsperiode for at være medlem af kundeklubben.
Nej, det er gratis at være medlem.
Medlemsoplysninger behandles på en sikker måde, i overensstemmelse med gældende lovgivning om personbeskyttelse.
Dine oplysninger slettes ikke automatisk, når du forlader kundeklubben. Giv os venligst skriftlig besked for at slette alle dine kundeoplysninger.
Nej, du kan ikke overføre dine personlige tilbud og fordele til andre.
Den nemmeste måde at afmelde nyhedsbrevet er at bruge linket nederst i nyhedsbrevet. Du kan også afmelde dig på Min Side, ringe til os eller give os besked i et af vores varehuse. Bemærk, at afmelding af nyhedsbrevet også betyder, at du forlader kundeklubben, og at du derfor ikke kan gøre brug af medlemstilbud og fordele.
Medbring venligst varen og din kvittering til en af vores butikker og returner varen som normalt. Hvis du har købt varen online, kan du vælge at returnere den i en af vores butikker eller sende den til os med posten. Glem ikke returformularen.
Besøg et af vores varehuse, ring til os, eller brug chatfunktionen på siden, hvis du har yderligere spørgsmål til kundeklubben.
Se vores generelle betingelser vedrørende returnering og refundering.
Dit medlemskab ophører, og du kan ikke længere gøre brug af medlemstilbud fra Elgigantens kundeklub.
Hvis du tilmelder dig et af vores varehuse, kan der gå op til 24 timer, før du kan gøre brug af medlemstilbuddene på vores hjemmesider. Hvis du tilmelder dig på elgiganten.dk og opretter en profil, kan du begynde at handle med det samme. Det er vigtigt, at du bruger samme e-mailadresse, når du handler online, som den du brugte, da du tilmeldte dig kundeklubben. Hvis du bruger en anden e-mailadresse, vil vi desværre ikke kunne genkende dig.
Du skal have dansk adresse for at være med i kundeklubben.