Logo Elgiganten
Sammenligning af produkter Vælg op til 3 produkter, som du ønsker at sammenligne

Kundeservice - Vi hjælper dig!

kontakt elgiganten
Kontakt os

Telefonnumre og åbningstider til vores kundecenter.
Service og reparation
Service og reparation

Hvad du behøver for at løse problemer med dit produkt.
spor din pakke
Spor din pakke

Find ud af hvornår du kan forvente at modtage det produkt, du har bestilt.
Åbningstider og varehuse
Åbningstider og varehuse

Find varehus og se alle åbningstider fra hele landet.

Nævnenes Hus

Nævnenes Hus skal foretage mediation i klager, der er omfattet af lov om forbrugerklager, og som indbringes af en forbruger for styrelsen. Mediationen foretages af Center for Klageløsning, der er en klageinstans under Nævnenes Hus. Center for Klageløsning behandler klager, der ikke hører under et godkendt privat tvistløsningsorgan, som er anført under nr. 2 på listen, eller et lovbestemt alternativt tvistløsningsorgan, som er anført under nr. 3 på listen.

Læs mere om klagebehandling

Kontaktoplysninger :
Nævnenes Hus, Center for Klageløsning, Toldboden 2, 8800 Viborg , http://www.forbrug.dk/forbrugerhotlinen

Byggeriets Ankenævn

Byggeriets Ankenævn behandler klager fra forbrugere over maler-, murer-, tømrer-, snedker-, gulv-, køkken-, stenhugger-, tække-, kloak-, brolægger-, anlægsgartner- og jordarbejder samt leverancer af vinduer, yderdøre og køkkenelementer. Ankenævnet behandler dog ikke klager over nybyggerier med en samlet entreprisesum på over 1 mio. kr. inkl. moms.

Ankenævnet består af en formand, som er dommer, og et ligeligt antal repræsentanter for forbruger- og erhvervsinteresser. Bag ankenævnet står Forbrugerrådet TÆNK, Parcelhusejernes Landsforening og Dansk Byggeri.

Læs mere om Byggeriets Ankenævn på http://www.byggerietsankenaevn.dk/

Kontaktoplysninger:
Byggeriets Ankenævn, Nørre Voldgade 106, 1358 København K, info@byggerietsankenaevn.dk

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Nævnenes Hus Center for Klageløsning. Start en klagesag ved at udfylde klageformularen på forbrug.dk..

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er dog primært relevant at benytte denne, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail kundecenter@elgiganten.dk.

Mærke

Kategori

Produktnavn

Varehus

Info & kampagner