Reparation og brugerhjælp
Hvis du har problemer med dit produkt, anbefaler vi dig at kontakte producentens support. Nedenfor finder du kontaktoplysninger til vores servicepartnere og leverandørens produktsupport. Få mere at vide om vedligeholdelse, låneprodukter og vilkår her.
Find servicepartner eller leverandørsupport
Leder du efter elektronikreparation? Eksempelvis:
- reparation af vaskemaskine
- reparation af opvaskemaskine
- reparation af hvidevarer generelt
- mobil/smartphone-reparation
- iPad/iphone-reparation
- computer/PC/laptop-reparation
- skærm-reparation
Så anbefaler vi at bruger søgefunktionen ved at skrive leverandørens mærkevarenavn. Så finder du ud af, hvordan du går videre.
Hvis du er forhindret i at komme ned i din nærmeste Elgiganten, kan du indsende dit produkt via post.
Visse produkter kan i kraft af deres art ikke sendes som postpakke. Dette gælder fx store TV, hvidevarer, gaspatroner og andre produkter som qua deres vægt/størrelse/indhold ikke accepteres som postpakke.
Kontakt vores Kundeservice for hjælp til reparation på denne type produkter.
Hvordan indsender du?
Print dette arket og vedlæg det i forsendelsen
Vedlæg kopi af købsfaktura
Send produktet til:
Electrocare Nordic AB
Låsblecksgatan 7
S-58941 Linköping
Sweden
Produktet skal pakkes forsvarligt ind for at forebygge transportskader

Brug dine sanser
Vidste du, at 4 ud af 10 mangler viden om, hvordan man vedligeholder sin elektronik? Og at 1 ud af 3 har dårlig samvittighed over dette? Det er nemmere at tage sig af elektroniske produkter, end mange måske går og tror! Tjek alle vores enkle tips og råd til vedligeholdelse.

Selvreparation og reservedele
Foretrækker du selv at reparere produktet, har Elgiganten gennem Elcare Nordic Nordens største udvalg af reservedele og selvreparationsinformation.