Sammenligning af produkter Vælg op til 3 produkter, som du ønsker at sammenligne

Kundeservice - Vi hjælper dig!

OBS: Spam/phishing-emails og SMS

Vi gør opmærksom på, at der i øjeblikket er svindel-mails og SMS-beskeder i omløb, hvor der f.eks står at "Elgiganten uddeler gratis smartphones". Disse mails / beskeder kommer IKKE fra os. Hvis du finder en af disse beskeder i din indbakke, anbefaler vi dig at slette den, samt undgå at klikke på evt. links i beskeden.
Læs mere

Levering af pakker i december

I forlængelse af Black Friday, og dermed startskuddet til julehandlen, kan der opstå længere leveringstid på pakker. Vi bestræber os på, at få sendt alle pakker afsted så hurtigt som muligt. Dog vil der lejlighedsvis være et større pres på vores lager og hos Bring, der kan resultere i forsinkelser.

Har du modtaget en mail, med emnefelt: "Elektronisk kvittering for modtagelse af din ordre", betyder det at din ordre er gået igennem og at din pakke vil blive leveret hurtigst muligt. Du vil løbende modtage både tracking-information, og en endelig kvittering pr. mail, når varen er udleveret til Bring. Vær dog igen opmærksom på, at der i tilfælde af pres på systemet, også kan opstå forsinkelser på disse. Din pakke kan imidlertid være på vej til dig eller et opsamlingssted. Du vil modtage en SMS, når din pakke ankommer til opsamlingssted. Har du ikke modtaget din pakke efter 10 hverdage, bedes du kontakte os.

kontakt elgiganten
Kontakt os

Telefonnumre og åbningstider til vores kundecenter.
Service og reparation
Service og reparation

Hvad du behøver for at løse problemer med dit produkt.
spor din pakke
Spor din pakke

Find ud af hvornår du kan forvente at modtage det produkt, du har bestilt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen skal foretage mediation i klager, der er omfattet af lov om forbrugerklager, og som indbringes af en forbruger for styrelsen.
Mediationen foretages af Center for Klageløsning, der er en klageinstans under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Center for Klageløsning behandler klager, der ikke hører under et godkendt privat tvistløsningsorgan, som er anført under nr. 2 på listen, eller et lovbestemt alternativt tvistløsningsorgan, som er anført under nr. 3 på listen.

Læs mere om klagebehandling

Kontaktoplysninger :
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk

Byggeriets Ankenævn

Byggeriets Ankenævn behandler klager fra forbrugere over maler-, murer-, tømrer-, snedker-, gulv-, køkken-, stenhugger-, tække-, kloak-, brolægger-, anlægsgartner- og jordarbejder samt leverancer af vinduer, yderdøre og køkkenelementer. Ankenævnet behandler dog ikke klager over nybyggerier med en samlet entreprisesum på over 1 mio. kr. inkl. moms.
Ankenævnet består af en formand, som er dommer, og et ligeligt antal repræsentanter for forbruger- og erhvervsinteresser. Bag ankenævnet står Forbrugerrådet TÆNK, Parcelhusejernes Landsforening og Dansk Byggeri.

Læs mere om Byggeriets Ankenævn: www.byggerietsankenaevn.dk/

Kontaktoplysninger:
Byggeriets Ankenævn, Nørre Voldgade 106, 1358 København K, mail: info@byggerietsankenaevn.dk, www.byggerietsankenaevn.dk

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er dog primært relevant at benytte denne, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her -http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail kundecenter@elgiganten.dk.